800
۰
امام جمعه سراوان:

حضرت علی اکبر (ع) الگوی مناسب جوانان است/ حضور موثر در فعالیت های فرهنگی یکی از وظایف جوانان است

امام جمعه سراوان در دیدار با جمعی از جوانان شهرستان گفت: حضرت علی اکبر (ع) الگوی مناسب جوانان است که این قشر از جامعه می تواند در عبادت، تقوا، اخلاق و رفتار از این حضرت الگو بپذیرد.
حضرت علی اکبر (ع) الگوی مناسب جوانان است/ حضور موثر در فعالیت های فرهنگی یکی از وظایف جوانان است
به گزارش شستون، جمعی از جوانان و دبیران انجمن های مردم نهاد سراوان به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان به مناسبت هفته جوان دیدار کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان حضرت علی اکبر (ع) را الگوی مناسب جوانان دانست و اظهار کرد: جوانان می توانند در عبادت، اخلاق، رفتار و اعمال از حضرت علی اکبر (ع) الگو بپذیرند.
 
وی افزود:  فعالیت و حضور موثر جوانان در امورات فرهنگی یکی از وظایفی است که بر عهده جوانان قرار دارد و انتظار می رود با برپایی همایش ها و کارگاه های کارآفرینی و آسیب های اجتماعی بسیاری از جوانان را که به سمت قاچاق انسان و سوخت سوق داده شدند را رها بخشند.
 
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه دشمن همواره در حال تلاش است تا میان نسل جوان و دین فاصله ایجاد کند، خاطر نشان کرد: امید است جوانان این خطه از کشور که در شهرستان مرزی قرار گرفته اند، به خوبی پایبند به ارزش های دین و انقلاب باشند و در جهت خنثی سازی خدعه های دشمن فعالیت کنند.
 
حجت الاسلام‌ و المسلمین بامری تصریح کرد: همچنین جوانان پویای جامعه، منجر به پیشرفت و آبادانی مملکت می شوند که با توجه به منشور گام دوم انقلاب در راستای گفتمان انقلاب، ارزش ها و آرمان های امام و شهدا تلاش و برای تحقق شعار سال ۹۸ که رونق تولید نام گرفته است، از هیچ کوششی فرو گذار نکنند.
 
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب: 13990
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *