800
۰

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان

محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد.
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان
به گزارش شستون، محفل نورانی اُنس با قرآن کریم  با حضور سرپرست دانشگاه آزاد  اسلامی واحد سراوان مسئول امور فرهنگی و جمعی از کارکنان در نمازخانه این واحد دانشگاهی برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین عودی جعفری مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با اشاره به آیات و روایات در زمینه فضیلت تلاوت قرآن کریم بیان کرد: یکی از مواردی که باعث سعادت، رشد و تعالی می شود فضیلت تلاوت قرآن است.
 
وی در ادامه افزود: همنشيني با قرآن و گوش جان سپردن به نواي آن، معرفت و بصيرت انسان را بالا می برد و سبب مي شود که انسان از آيات دلنواز بهره گيرد و در فضاي عطرآگين قرآني نفس بکشد.
 
مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد واحد سراوان ادامه داد: برای انسان مومن و با ایمان چه چیزی می تواند زیباتر از سخن گفتن با خداوند باشد و چه واسطه ای و همكلامی بهتر، كه آن تلاوت قرآن است.
 
حجت الاسلام عودی جعفری با بیان اینکه اُنس با قرآن راه رسیدن به تکامل و سعادت است، تأکید کرد: اگر کسی می خواهد تمام آنچه که به سعادت انسان می انجامد را در زندگی اش بیابد، باید به این اقیانوس بی کران الهی متصل شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین نقشی که قرآن توانسته با آن عظمتش در زندگی انسان ها داشته باشد ایجاد صبر در برابر سختی ها و مشکلاتی است که روزمره با آن مواجه هستیم.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 14040
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *