800
۰

فروش آیفون در تمام مناطق جهان کاهش یافت

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده فروش گوشی‌های اپل از ۶ ماه گذشته تاکنون در تمام مناطق جغرافیایی کاهش یافته است.
فروش آیفون در تمام مناطق جهان کاهش یافت
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اپل دو بار در چند ماه گذشته اعلام کرده است که فروش آیفونهایش به طور مدام در حال کم شدن است. بر اساس گفته مسئولان اپل این اتفاق از ماه اکتبر گذشته شروع شده و تا همین امروز هم ادامه دارد.
این شرکت کوپرتینویی پیشتر برای کم شدن میزان فروشش، چین را سرزنش می‌‌کرد زیرا به عقیده آن تنها مردم این کشور گوشی‌های اپل را خریداری نمی‌کنند، اما تحقیقاتی که به تازگی انجام شده است از چیزهایی دیگری خبر می‌دهد. براساس این گزارش نه تنها در چین بلکه در کشورهای دیگر نیز روند فروش آیفون کاهش داشته است و افراد کمتری در طی ماه‌های اخیر این محصولات را خریداری کرده ‌اند.
فروش تلفن‌های همراه اپل در شش ماه گذشته کاهش پیدا کرده است. منطقه بزرگ چین که شامل چین، هنگ کنگ و تایوان است، مطمئنا بیشترین تاثیر را روی این مسئله گذاشته است اما تنها این کشورها نیستند. در واقع در شش ماه گذشته شرکت اپل در تمام بخش‌های جغرافیایی قابل گزارش، این مشکل را تجربه کرده است. این مسئله منجر به کاهش درآمد سالیانه شرکت اپل برای همه مناطق به جز آمریکا (آمریکای شمالی و جنوبی) شده است، که در این بین چین و به دنبال آن اروپا و ژاپن بیشترین آسیب را به اپل رسانده‌اند.
فروش آیفون در تمام مناطق جغرافیایی کاهش یافته است
البته تقریبا در همه مناطق جغرافیایی فروش کم آیفون‌ها به وسیله عملکرد خوب دیگر محصولات اپل جبران شده است. برای مثال در اروپا سرویس و گجت‌های پوشیدنی این شرکت به طور قابل ملاحظه‌ای رشد کردند. اتفاق مشابهی نیز در ژاپن زمانی که سرویس اپل و آیپدهای این شرکت از سوی کاربران بسیار مورد استقبال قرار گرفتند افتاد. در آمریکا نیز عملکرد قوی سرویس اپل و استقبال مردم از گجت‌های پوشیدنی توانست به طور کلی فروش آیفون‌ را جبران کند و رشد سالیانه را ۴ درصد افزایش دهد.
بیشتر بخوانید: رکورد‌زنی سونی در کاهش فروش تلفن همراه/ پایان تولید گوشی‌های سونی نزدیک است؟
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 14144
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *