800
۰

کام مردم سراوان شیرین می شود/ ورود 300 تن شکر به شهرستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سراوان با اشاره به ورود 300 تن شکر به شهرستان، گفت:237 تن شکر به بخش صنف و صنعت تخصیص داده شده که بخشی میان قناد ها، بخشی در نمایشگاه طرح ضیافت که هفته آینده دایر می شود توزیع می شود و 25 تن در نمایشگاه بهاره قبل از سال 98 توزیع شده است.
کام مردم سراوان شیرین می شود/ ورود 300 تن شکر به شهرستان
به گزارش شستون؛ در روزهای اخیر و در شبکه های اجتماعی شک و شبهه و اعتراضاتی در خصوص میزان شکر وارد شده به شهرستان و نحوه توزیع آن مطرح شده است.

 به دنبال اعتراضات وارد شده در شبکه های اجتماعی، شهروندان خواستار پیگیری مطالبات خود از سوی پایگاه خبری شستون شدند.

ورود 300 تن شکر به سراوان
 خبرنگار شستون در تماسی که با مهرداد طاهری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان داشت، وی ضمن تأیید ورود 300 تن شکر به شهرستان، اذعان کرد:  شکر در دو بخش صنف و صنعت و تنظیم بازار وارد شهرستان شده است.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان با بیان اینکه تنظیم بازار مربوط به حوزه جهاد کشاورزی و صنف و صنعت مربوطه به این اداره است، ادامه داد: مباشرین توسط جهاد کشاورزی انتخاب و توسط جهاد کشاورزی جهت دریافت شکر به مرکز استان معرفی شده اند.

طاهری با اشاره به اینکه توزیع شکر طرح ضیافت توسط جهاد کشاورزی و مباشران انجام می شود، اضافه کرد: با توجه به  اینکه التهاب در قیمت زولبیا و بامیه رخ ندهد،  در کل کشور سهمیه به قنادها تخصیص داده شده که مختص صنف و صنعت بوده که باید در اختیار قنادها و واحد های تولیدی شیرینی و زولبیا و بامیه قرار می گرفت.

توزیع شکر با نرخ مصوب در نمایشگاه طرح ضیافت
وی تصریح کرد: 237 تن شکر به بخش صنف و صنعت تخصیص داده شده که بخشی میان قناد ها، بخشی در نمایشگاه طرح ضیافت که هفته آینده دایر می شود توزیع می شود و 25 تن در نمایشگاه بهاره قبل از سال 98 توزیع شده است.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان بیان کرد: با توجه به بهم خوردن تنظیم بازار، عدم جذب سهمیه شکر توسط ارگان مربوطه و افزایش قیمت شکر، بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان، بخشی از شکر مورد نیاز مردم از سهمیه شکر صنف قنادان میان شهروندان توزیع شد.

طاهری با بیان اینکه هر فردی که شک و یا شبهه در خصوص توزیع شکر دارد با مراجعه به این اداره جهت مشاهده تمامی تمامی مستندات جهت بررسی اقدام کند، خاطر نشان کرد: قیمت مصوب شکر سه هزار و 400 تومان است اگر این کالا با قیمت بالاتر به فروش رسیده شهروندان به اداره صنعت، معدن و تجارت جهت برخورد قاطع و قانونی  اطلاع دهند.

وی با توجه به اینکه فروشگاه رفاه خود مستقیم از استان در یک نوبت چهار تن شکر جهت توزیع وارد کرده است که به اداره صنعت، معدن و تجارت جهت بازدید اطلاع نداده است، گفت: اخیرا جهاد کشاورزی  فروشگاه رفاه را به صورت مکتوب جزو مشاورین جهت اطلاع معرفی کرده است.

انتهای پیام/الف.د
پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 14226
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *