800
۰
از لاک جیغ تا خدا در رمضان ۹۸؛

جوانی که با توسل به قرآن زندگی خود را نجات داد + فیلم

برنامه «از لاک جیغ تا خدا» امشب میزبان جوانی بود که با پناه بردن به قرآن زندگی خود را نجات داد.
جوانی که با توسل به قرآن زندگی خود را نجات داد + فیلم
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «از لاک جیغ تا خدا» امشب میزبان یک جوان ۲۹ ساله اراکی بود. جوانی که در دوران کودکی پدر خود را از دست داده و در همان سنین مجبور به درآوردن هزینه‌های خانواده شده بود.
او  در این برنامه درباره مسیر زندگی خود گفت: پس از آنکه پدرم را از دست دادم، مجبور شدم برای امرار معاش خانواده ترک تحصیل کنم و وارد بازار کار شوم.
وی ادامه داد: از اول دبیرستان ترک تحصیل کردم و به سرکار رفتم. چون پدرم را در کنارم نداشتم، کسی نبود که مرا هدایت کند و بسیاری از کار‌های اشتباه را در زندگی مرتکب شده ام. در محل کار یکی از همکارانم اهل نماز و قرآن بود و من همیشه به او حسادت می‌کردم. کار تا جایی پیش رفت که توسط او به جلسات قرآن رفتم و کم کم علاقه‌مند شدم. در همین جلسات متوجه شدم که شاید پول و درآمد من خیلی حلال نباشد. با توکل به خدا از کارم بیرون آمدم و بیکار شدم و کسب و کار تازه‌‍‌ای را شروع کردم.
او در ادامه بیان کرد: در همان زمان خدا فرزندی را به من هدیه داد که ثمره اش شد، پسری سالم و اهل ایمان که همین حالا در سنین کودکی هم اهل نماز و قرآن است و من را همیشه تشویق به نماز اول وقت می‌کند.
در ادامه می‌توانید بخش‌هایی از فیلم این برنامه را مشاهده کنید:
 
 
 
 
02:2502:25
 
کد ویدیو
دانلود
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 14250
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *