800
۰

گلایه مردم جالق از قطعی آب و برق در چند روز اخیر/ یک مقام مسئول: تعمیرات و بارندگی های اخیر علت خاموشی های جالق بوده است

برخی از مردم شهر جالق از قطعی مکرر آب و برق در روزهای اخیر این منطقه ابراز گلایه و خواستار توجه بیشتر متولیان امر شدند.
گلایه مردم جالق از قطعی آب و برق در چند روز اخیر/ یک مقام مسئول: تعمیرات و بارندگی های اخیر علت خاموشی های جالق بوده است
به گزارش شستون، در چند روز اخیر تعدادی از مردم جالق از قطعی مکرر آب و برق در این منطقه کلافه و با ابراز گلایه خواستار پیگیری این موضوع از سوی این پایگاه خبری شدند.

حسین بر یکی از اهالی شهر جالق در گفت و گو با شستون اذعان کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان چندین بار آب و برق آنها قطع شده است. 

وی افزود: با توجه به اینکه ماه رمضان است و هوا نیز گرم، این انتظار از مسئولین مربوطه می رود که تدابیر لازم را برای کاهش قطعی آب و برق اندیشیده کنند.

مهران نصرت زهی مدیر آب و فاضلاب شهری سراوان در گفت و گو با شستون اذعان کرد: در حال حاضر در هیچ نقطه ای از شهر جالق مشکل قطعی آب  وجود ندارد.

 وی ادامه داد: قطعی آب مربوط به هفته گذشته است که بخشی مربوط به قطعی های مکرر برق بوده چرا که پمپ های آب با برق کار می کنند و با قطعی برق، از مدار بهره برداری خارج می شوند.

 مدیر آب و فاضلاب شهری سراوان اضافه کرد:  در منطقه جالق نوسانات جغرافیایی و توپوگرافی وجود دارد که با قطع شدن برق، به طول می انجامد تا شبکه آبگیری شوند.

 نصرت زهی خاطر نشان کرد: در روز های اخیر یک حلقه چاه جدید در مدار بهره برداری این منطقه قرار گرفت که شرایط جالق نیز بهبود یافته تا جاییکه در شب که میزان مصرف آب کمتر است چاه خاموش نیز در جالق داریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر شبکه آب رسانی بخش جالق تأمین است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

شجاعی مدیر اداره برق سراوان نیز در خصوص قطعی برق در شهر جالق  با بیان ثبت کامل قطع و وصل برق و دلیل قطع شدن برق، گفت: دلیل خاموشی های هفته گذشته در شهر جالق تعمیرات و بارندگی های اخیر بوده است.

 انتهای پیام/الف.د
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 14267
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *