800
۰
در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سراوان مطرح شد؛

رزمندگان در عملیات غرور آفرین بیت المقدس با توکل به خدا دشمن را ذلیلانه به خاک و خون کشیدند

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: رزمندگان در عملیات غرور آفرین بیت المقدس با توکل به خدا رزمیدند و دشمن را ذلیلانه به خاک و خون کشیدند که امروز هم برای مقابله با دشمن باید دست و قدرت خداوند متعال را مد نظر قرار داد.
رزمندگان در عملیات غرور آفرین بیت المقدس با توکل به خدا  دشمن را ذلیلانه به خاک و خون کشیدند
به گزارش شستون، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان سراوان گرامیداشت عملیات غرور آفرین بیت المقدس با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، علما، معتمدین، خانواده معظم شهدا، رزمندگان و جمعی از مسئولین در میدان صبحگاه سپاه شهرستان برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر به عنوان یک صفحه روشن در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران، به خوبی درخشیده است، گفت: دشمن با تمام قدرت و تجهیزات و نیروهای زبده ای که در خرمشهر مستقر کرده بود، دلاورمردان ایرانی با جان فشانی و توکل به خداوند متعال آزاد سازی غرور آفرین خرمشهر را رقم زدند.

 وی افزود: در خرمشهر دشمن تا بن دندادن مسلح بود اما رزمندگان با دست خالی خرمشهر را آزاد کردند که این عملیات غرور آفرین به تمام دنیا این پیام را مخابره کرد که در مسیر خدا و برای احیای ارزش ها و جان فشانی در راه خاک و وطن، با تمام توان مقابل تمامی تجهیزات عالم مقابله و مقاومت خواهیم کرد و دشمن را به زانو در خواهیم آورد.

 امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه باید از رزمندگانی که در حرکت آزاد سازی خرمشهر با دست خالی نقش آفرینی کردند، الگو بگیریم، ادامه داد: باید از این حرکت خدایی رزمندگان دین خدا در عملیات غرور آفرین بیت المقدس درس بگیریم و امروز با دشمنان جبار، خونخوار و غاصب مقابله کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با توجه به راه اندازی جنگ روانی و جنگ اقتصادی دشمن برای ایجاد تفرقه افکنی و از بین بردن ارزش های انقلاب و نظام اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: باید به خوبی ایده، تفکر و تحرک رزمندگان را بشناسیم تا بتوانیم مقابل دشمن ایستادگی کنیم  چرا که دشمن قصد دارد با مستقر کردن ناو جنگی در خلیج فارس، میان ملت ایران ایجاد رعب و وحشت کند.

 وی یاد آور شد: رزمندگان در عملیات غرور آفرین بیت المقدس با توکل به خدا رزمیدند و دشمن را ذلیلانه به خاک و خون کشیدند که امروز هم برای مقابله با دشمن باید دست و قدرت خداوند متعال را مد نظر قرار داد.

 امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: بصیرت، دشمن شناسی و وحدت از ویژیگی های رزمندگان در آن زمان بود که به عنوان یک امت واحد و یک مسلمان و ایرانی پا به رکاب ولی خود و در مسیر امام، افتخار آفرینی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با توجه به اینکه اگر در دنیا عظمت داریم و رعشه به دل دشمن نهاده ایم، به خاطر وحدت، جانفشانی، بصیرت و تومل به خداوند متعال رزمندگان اسلام در آن زمان است که باید این مسیر را به خوبی درک کنیم.

وی با بیان اینکه باید پرچم اسلام در ممالک اسلامی برافراشته شود، اذعان کرد: امروزه پادشاهان پلید در کشورهای اسلامی جنایت هایی را انجام می دهند که باید با برافراشته شدن پرچم اسلام، ملت های مسلمان از زیر یوغ جباران و مستکبران خارج شوند.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد چرا که مردان خدایی در مسیر الهی گام برداشتندو پیروز شدند که امروز هم باید با دشمن شناسی امام مسلمین و راهنمایی های ایشان در جنگ نفس گیر اقتصادی پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام و السملمین بامری خاطر نشان کرد: اسرائیل و آمریکا باید از صفحه روزگار محو شوند و با گام برداشتن بسیجیان در مسیر درست شاهد ذلت مستکبران عالم و بالندگی کشور خواهیم بود.

وی در پایان توصیه کرد نباید تبلیغات یأس آفرین دشمن را باور کنیم چرا که دشمن به دنبال ناامیدی، اختلاف و جنگ اقتصادی است تا انقلاب اسلامی را متوقف کند.

سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان نیز در این مراسم گفت:  جنگ تحمیلی با اهدافی که صدام پیش می برد با مقاومت دلیر مردان رزمندگان ایران به پیروزی ایران رقم خورد.

 وی افزود:  خرمشهر هم در آزاد سازی و هم در مقاومت جایگاه ویژه ای در جمهوری اسلامی ایران دارد.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر غرور آفرین است، اضافه کرد: خرمشهر در مقاومت 45 روزه با تمام توان، مقابل دشمن ایستاد و پس از 578 روز اشغال، مجدد با جانفشانی و ایثار رزمندگان اسلام، به آغوش میهن اسلامی بازگشت.


انتهای پیام/الف.د
پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 14303
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *