800
۰
در نشست نهضت روشنگری در بم‌پشت مطرح شد؛

پیروزی ایران در سوم خرداد بزرگ ترین شکست دشمن را رقم زد/ بیداری امت های مسلمان به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران

مسئول سیاسی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گفت: سوم خرداد به عنوان ماندنی ترین ایام تاریخ ایران و روزی که با پیروزی نیروهای ایرانی شکست بزرگی نصیب دشمن شد یاد می شود که در ویترین افتخارات ایران اسلامی باقی خواهند ماند و پرداختن به این روز مبارک همواره مایه عزت و سربلندی ملت ایران است.
پیروزی ایران در سوم خرداد بزرگ ترین شکست دشمن را رقم زد/ بیداری امت های مسلمان به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران
به گرارش شستون؛  مسیول سیاسی لشکر 14 امام حسین(ع) در نشست نهضت روشنگری در جمع مردم بم پشت اذعان کرد: در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد فداکاری ها و رشادت های دلیر مردانی بوده ایم که برای عظمت ایران اسلامی از جان خود مایه گذاشته و اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور در دست بیگانگان قرار گیرد.

وی افزود: سوم خرداد به عنوان ماندنی ترین ایام تاریخ ایران و روزی که با پیروزی نیروهای ایرانی شکست بزرگی نصیب دشمن شد یاد می شود که در ویترین افتخارات ایران اسلامی باقی خواهند ماند و پرداختن به این روز مبارک همواره مایه عزت و سربلندی ملت ایران است.

  مسئول سیاسی لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی امت جهان اسلام بیدار شدند و می خواهند هویت باز یافته خود را که همان اسلام زندگی ساز، انسان ساز، و تمدن ساز است دنبال کنند  و در یک کلمه مسلمان زندگی کنند.

حاجیان مقوله اقتصاد در بیانیه گام دوم انقلاب را بسیار تعیین کننده دانست و تأکید کرد: نسخه نجات بخش اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطر نشان کرد: گره گشایی در اقتصاد نه به دست کشورهای دیگر و بیگانگان بلکه تنها به دست خود مردم و با تکیه به توانایی های داخلی خواهد بود.

مسئول سیاسی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) تصریح کرد: با نگاه به موفقیت های کسب شده که بسیاری به برکت انقلاب اسلامی و هدایت های پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب طی شده می توان در چهل سال دوم برخی از کاستی های وموجود را با تمام ظرفیت ها و امکانات در راستای تحقق آرمان های والا انقلاب اسلامی جبران کرد.
انتهای پیام/الف.د
جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 14310
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *