800
۱

وحشت زن روستایی از دیدن مار شاه کبرا ۴.۵ متری در آشپزخانه! +فیلم

مار شاه کبرای ۴.۵ متری که به صورت پنهانی وارد آشپزخانه یک زن هندوستانی شده بود ساکنان خانه و مردم محلی را به وحشت انداخت.
وحشت زن روستایی از دیدن مار شاه کبرا ۴.۵ متری در آشپزخانه! +فیلم
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زن محلی هندوستانی که برای آماده کردن غذا به آشپزخانه رفته بود هرگز تصور نمی‌کرد که با صحنه‌ای وحشتناک روبرو شود. این زن زمانی که مشغول آماده کردن غذا بود ناگهان با یک مار شاه کبرای ۴.۵ متری روبرو شد.
این مار مرگبار که وارد آشپزخانه این زن شده بود در زیر سینک ظرفشویی پنهان شده بود. این زن بلافاصله همسرش را در جریان این اتفاق قرار داد و آن‌ها از یک مارگیر محلی با نام «پرادیپ سناپاتی» برای گرفتن مار کمک خواستند.
این اتفاق در یکی از روستا‌های منطقه «رایاگادا» واقع در شرق هندوستان رخ داد. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است این مارگیر را در حال گرفتن مار در آشپزخانه نشان می‌دهد. در ادامه ویدئو مشاهده می‌شود این مارگیر با گرفتن این مار مرگبار، آن را از آشپزخانه به بیرون منتقل می‌کند.
تعداد زیادی از اهالی محلی که خبر ورود این مار به منزل یکی از ساکنان روستا را شنیده بودند در مقابل خانه آن‌ها جمع شدند. در ویدئوی منتشرشده، اهالی روستا در حالی که مقابل منزل مسکونی که این مار دیده شده بود جمع شده‌اند دیده می‌شوند. این مار شاه کبرا توسط این مارگیر در یک منطقه جنگلی رها شد.
 
 
 
 
00:0000:55
 
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 14476
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *