800
۰
از ابتدای سالجاری تا کنون صورت گرفت؛

ارائه بیش از58 هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی در زندان های استان

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان و بلوچستان از ارائه بیش از 58 هزار و 196 نفر ساعت آموزشهای مهارتی در زندان های استان از ابتدای سال 98 تا کنون خبر داد.
ارائه بیش از58 هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی در زندان های استان
به گزارش شستون؛ خداداد اولیایی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 58 هزار و 196نفر ساعت آموزش های مهارتی معادل 341 نفر دوره مهارتی در زندان های استان ارائه گردیده است.

اولیایی افزود: از مجموع 58 هزار و 196 نفر ساعت آموزش مهارتی 50 هزار و 859نفر ساعت آن برای آقایان و 7 هزار و 337 نفرساعت آن برای خانم ها اجراشده است .

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت 341 نفر دوره آموزشی ارائه شده که از مجموع این دوره ها276 نفر دوره مرد و 65 دوره زن بهره مند شده اند .

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان با تأکید بر ضرورت حمایت اقشار جامعه از مددجویان تصریح کرد: موضوع حمایت از مددجویان نیازمند فرهنگ سازی است و لازم است تا ارتباط و برخورد با آنان باید در ابعاد مختلف به صورت صحیح صورت گیرد.

اولیایی اظهار داشت: با سواد آموزی و جلب زندانیان در تحصیلات رسمی و حتی آکادمیک و به خصوص مهارت آموزی و ایجاد شرایط اشتغال در فرد میتوانیم ضمن تقویت شخصیت و منزلت اجتماعی آنها، از روی آوری مجدد به تخلف جلوگیری کنیم.

ا
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 14503
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *