جلسه سرنوشت‌ساز در انتظار پرسپولیسی‌ها/ بیرانوند ماندنی شد؟

11 تير 1398 ساعت 12:50

مدیران تیم پرسپولیس تهران در صدد برگزاری جلسه با بیرانوند و چند بازیکن دیگر این تیم هستند.


به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات برای تیم‌های لیگ برتری آغاز شده و باشگاه‌ها درصدد جذب بازیکنان موردنظر شان هستند تا در لیگ نوزدهم نتایج خوبی بدست آورند. استقلال تهران، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز، پدیده مشهد و ... بازیکنان خوب و زیادی را به خدمت گرفتند و در صدد کسب قهرمانی هستند.
البته در این بین پرسپولیس که تا دیروز (دوشنبه) درصدد پیدا کردن جانشین برانکو بود، با گابریل کالدرون به توافق رسید تا این مربی هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد. پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات، فرشاد احمدزاده را با عقد قراردادی ۳ ساله به خدمت گرفتند و همچنین با محمد انصاری، شایان مصلح، مهدی ترابی، بوژیدار رادوشوویچ، سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده و ... به توافق رسیدند تا برای حضور در لیگ نوزدهم در این تیم بمانند.
همچنین قرار است طی ساعات و روزهای آینده، مدیران پرسپولیس جلسات سرنوشت سازی را با علیرضا بیرانوند و چند بازیکن دیگر این تیم داشته باشند تا به توافق برسند در این تیم بمانند. کالدرون و پرسپولیسی‌ها امیدوارند تا علیرضا بیرانوند در جمع سرخپوشان بماند، اما این بازیکن در صدد لژیونر شدن و حضور در فوتبال خارج از ایران است و به همین دلیل تاکنون در فصل جدید در تمرینات حضور نداشته است، اما احتمال دارد با برگزاری جلسات متعدد و ... در این تیم بماند.
اگر بیرانوند از پرسپولیس جدا شود که تاکنون این اتفاق قطعی نشده، ۲ احتمال دیگر وجود دارد. اگر کالدرون از وضعیت رادوشوویچ راضی باشد، او را به عنوان دروازه بان نخست معرفی می‌کند و در غیر اینصورت به دنبال جذب دروازه بان دیگری می‌روند. البته طبق شنیده‌ها به احتمال زیاد بیرانوند خواهد ماند.
همچنین عالیشاه که به همراه دیگر بازیکنان، بخشی از مطالبات خود در فصل‌های گذشته را دریافت نکرده، قرار است با هماهنگی صورت گرفته با امور مالی به باشگاه برود تا درباره این موضوع صحبت کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14637

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/14637/جلسه-سرنوشت-ساز-انتظار-پرسپولیسی-ها-بیرانوند-ماندنی

شستون
  https://shastoon.ir