رفتار توهین آمیز باشگاه استقلال با هواداران ؛ حقیقت داستان پاتوسی چیست ؟!

11 تير 1398 ساعت 12:54

چرا استقلال در این مورد هیچ اطلاع‌رسانی درستی انجام نداده؟ چقدر کار سختی است، اگر اعلام شود که پاتوسی چه وضعیتی دارد و قراردادش منتفی شده یا نشده؟ چرا باید اخبار از کانال‌های غیررسمی و منابع مشکوک انتشار یابد. مگر باشگاه روابط‌عمومی و سایت ندارد؟


به گزارش شستون؛ به نقل از عصر هامون؛ روز دیگری هم به پایان رسید و خبری از داستان پاتوسی و استقلال منتشر نشد. باشگاه به روال روزهای قبل در سکوت خبری محض کارش را پیش برد و اهمیتی به میلیون‌ها هواداری که منتظر بودند در این زمینه خبر جدید بشنوند نداد.
پیش از این یک‌بار به اشتباه، ددلاین دروغینی تعیین شد که اگر تا آن تاریخ پول پاتوسی پرداخت نشود، در استقلال نمی‌ماند. آن تاریخ گذشت و چند روز بعد مشخص شد هواداران سرکار بودند و پاتوسی تا روز گذشته بازیکن قرضی استقلال بوده و بند انتقالش به استقلال اعتبار داشته.
بعدتر اعلام شد که بخشی از این پول فراهم شده، اما استقلال هنوز نتوانسته کار را به جایی برساند. بعد اعلام شد استقلال تا روز چهارشنبه فرصت دارد تا رضایت خاطر پاتوسی و مدیربرنامه‌اش را فراهم کند. بعد اعلام شد که این مهلت ربطی به ددلاین زمانی باشگاه کیپ‌تاون ندارد و آنها فقط تا یکشنبه ای که گذشت  منتظر می‌مانند .
از دیروز هم که مشخص شد استقلال نتوانسته پول پاتوسی را سروقت پرداخت کند، یک تصویر و یک خبر در فضای مجازی منتشر شد. یکی تصویری از پاتوسی با کپشن «بازگشته» که نشان می‌داد باشگاه کیپ‌تاون این بازیکن را به تیمش برگردانده، دومی هم خبری بود از قول یک منبع ناشناس که از جور شدن پول پاتوسی و مهلت گرفتن باشگاه از این بازیکن خبر می‌داد.
این خبر البته یک مقدار ابهام هم دارد. مگر نه اینکه کل آسیا و خاورمیانه دنبال پاتوسی هستند و می‌خواهند او را با صدها هزار دلار بخرند؟ پس چطور باشگاه آفریقایی از این پول چشم‌پوشی می‌کند؟ اگر واقعا ددلاین زمانی تمام شده و پاتوسی به باشگاهش برگشته، استقلال باید به اندازه باشگاه‌های دیگر برای این بازیکن پول پرداخت کند.
بنابراین چند حالت وجود دارد:
یا پاتوسی از جایی پیشنهادی ندارد که استقلال می‌تواند خارج از وقت مقرر او را با همان پول قبلی به خدمت بگیرد. یا ددلاین واقعی استقلال برای جذب این بازیکن با آنچه اعلام‌ شده، منافات دارد که دفعه قبل هم همین اتفاق رخ داد. یا اینکه پاتوسی از استقلال جدا شده و مدیران همچنان در تلاشند از طریق ارتباطاتی که دارند، او را برگردانند. یک احتمال دیگر هم البته هست؛ اینکه مدیران باشگاه کیپ‌تاون با مدیران باشگاه استقلال نمک خورده باشند و اهل صفا و وفا و مرام باشند و روی پیشنهادهای مالی تیم‌های دیگر چشم‌پوشی کنند.
سوال اصلی اما اینجاست: چرا استقلال در این مورد هیچ اطلاع‌رسانی درستی انجام نداده؟ چقدر کار سختی است، اگر اعلام شود که این بازیکن چه وضعیتی دارد و قراردادش منتفی شده یا نشده؟ چرا باید اخبار از کانال‌های غیررسمی و منابع مشکوک انتشار یابد. مگر باشگاه روابط‌عمومی و سایت ندارد؟
انتهای پیام


کد مطلب: 14639

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/14639/رفتار-توهین-آمیز-باشگاه-استقلال-هواداران-حقیقت-داستان-پاتوسی-چیست

شستون
  https://shastoon.ir