حضور مرموز و غیرحرفه‌ای داماد روحانی در روزنامه‌های اصلاح‌طلب/ چرا زنجیره ای‌ها ستون ویژه خود را به «کامبیز مهدی‌زاده» اختصاص می‌دهند؟

13 تير 1398 ساعت 10:10

چند وقتی است رسانه‌های اصلاح طلب به طور مرموزی ستون یادداشت اول خود را به مطالب کلی و غیرحرفه ای داماد حسن روحانی اختصاص می دهند.


به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها داماد‌ برخی از سیاستمداران و مسئولان بیشتر از گذشته در انظارعمومی و محافل رسانه‌ای حضور می یابند. از داماد شریعتمداری که به سبب اتهاماتی که در پرونده بانک سرمایه دارد بگذریم به داماد آقای رئیس جمهور می رسیم که پیشتر به خاطر انتصاب به عنوان یعنی از معاونت های وزارت صنعت معدن تجارت به افکارعمومی معرفی شد. هر چند که با انتقاد شدید افکارعمومی نسبت به این انتصاب فامیلی آقای داماد مجبور به استعفا شد اما به نظر می رسد که پروژه و سناریوی دیگری از سوی رسانه‌های اصلاح طلب کلید خورده است که برای داماد روحانی در محافل رسانه ای رزومه سازی شود. 

در همین رابطه به طور کاملا عجیبی حضور رسانه ای «کامبیز مهدی زاده فرساد» محسوس است. امروز یکی از روزنامه ستون یاداشت اول خود را به نوشته داماد روحانی اختصاص داد. 
 
مهدی زاده در یادداشتی با عنوان «عده ای می خواهند زنگنه را در منگه قرار دهند» همانطور که از این تیتر به خوبی بر می آید وی از «بیژن نامدار زنگنه» وزیر نفت طی مطلبی حمایت کرده است. هرچند که این مطلب 500 کلمه ای آنقدر کوتاه و مختصر است و ایده ای پشت سر آن ندارد که حتی اسم یادداشت را هم نمی توان به آن داد اما با این اوصاف آرمان این مطلب را به عنوان یادداشت اول خود بکار برده است و به آن جایگاه رفیعی در روزنامه خود داده است.
 
 
از سوی دیگر داماد روحانی پیشتر در ماجرای پخش خبر اختلاف جهانگیری با روحانی، طی گفتگویی که با روزنامه شرق انجام داده بود، طعنه های سنگینی را روانه نزدیک‌ترین افراد به روحانی کرد و گفت: «امروز زمان همدلی و همبستگی است، نه زمان بازهای سیاسی و جناحی. برخی افراد در دولت به جای کاهش تنش و فشار، برای رئیس جمهور هزینه ایجاد می کنند. تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد... دولت، واعظی توانمند ندارد و برخی افراد ناآشنا به سیاست، حرف‌های ناپخته می‌زنند.اگر مردم نبودند و به صحنه نمی آمدند، برخی امروز به جای مسئولیت در دولت باید شغل پدری خود را در بازار ادامه می دادند، گذشته را فراموش نکنیم.»
 
 
در مطالب مهدی زاده یک بی پروایی خاصی وجود دارد و جالب اینجاست که داماد روحانی در این مطالب به عنوان یک فرد ریش سفید قلم می زند و خواستار وحدت و هماهنگی میان دولتمردان می شود. 
 
اما سئوال اصلی اینجاست که چرا اصلاح طلبان به داماد روحانی در رسانه های خود به تازگی بها و جایگاه خوبی اختصاص می دهند؟ به نظر می رسد این موارد برای وجهه دادن به داماد روحانی استفاده می شود. وی وقتی به عنوان معاون «رضا رحمانی» وزیر صمت انتخاب شد افکارعمومی با این استدال که مهدی زاده رزومه خاصی ندارد و به طور رانتی برای این پست منتصب شده به شدت از دولت انتقاد کردند. همین موضوع سبب شد تا داماد روحانی عطای این پست را به لقایش ببخشد اما حالا رسانه‌های اصلاح طلب برای آقای داماد نوشابه باز می کنند و سعی می کنند وی را به عنوان یک شخصیت سیاسی موجه سازند.
 
 
برخی از رسانه‌ها ازحضور داماد روحانی در رسانه‌های اصلاح طلب به عنوان پلی برای رسیدن به انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی یاد می کنند. در همین رابطه مطرح شده است که وی به بزنگاه سیاسی اسفندماه می اندیشد و ترجیح داده سنگر علمی و پژوهشی که پس از استعفا عنوان کرد به آن پناه می برد و کار سیاسی نمی کند را برای انتخابات رها کند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 14671

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/14671/حضور-مرموز-غیرحرفه-ای-داماد-روحانی-روزنامه-های-اصلاح-طلب-چرا-زنجیره-ای-ها-ستون-ویژه-خود-کامبیز-مهدی-زاده-اختصاص-می-دهند

شستون
  https://shastoon.ir