800
۰
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان:

پیشرفت50 درصدی عملیات زیرسازی چمن مصنوعی بخشان/ بالا بردن سرانه فضای ورزشی در راستای ترویج ورزش همگانی

رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان گفت: عملیات زیر بنایی نصب زمین چمن مصنوعی فوتبال منطقه بخشان شهرستان سراوان از سال 95 آغاز شده که تقریبا 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
پیشرفت50 درصدی عملیات زیرسازی چمن مصنوعی بخشان/ بالا بردن سرانه فضای ورزشی در راستای ترویج ورزش همگانی
به گزارش شستون، نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی و اعتیاد موثر و دارای اهمیت است که بر همین اساس مدیران ادارات ورزش و جوانان در تلاش هستند تا با بالا بردن فضاهای آموزشی و ترویج فرهنگ ورزشی جوانان را به سمت تفریحات سالم سوق دهند.

 توجه دستگاه های متولی که نقش اساسی را برای کمک به جوانان بر عهده دارند، به ورزش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین اعتیاد در حاشیه شهر بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

 از آنجایی که شهرستان سراوان در همسایگی با کشور پاکستان قرار دارد، اهمیت به مقوله ورزش و تفریحات سالم برای قشر جوان شهرستان دو چندان می شود.

از سوی دیگر ورزشکاران و قهرمانان ورزشی که به عنوان سفیران فرهنگی در جامعه شناخته می شوند، می توانند الگوی مناسبی برای جوانان در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد باشند، لذا می طلبد با گسترش فضاهای ورزشی و استعدایابی به موقع در زمینه قهرمان پروری گام های اساسی برداشته شود.

محمد رضا گمشادزایی در گفت و گو با شستون اذعان کرد: عملیات زیر بنایی نصب زمین چمن مصنوعی فوتبال منطقه بخشان شهرستان سراوان از سال 95 آغاز شده که تقریبا 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 وی افزود: هدف از احداث مجموعه های ورزشی، توسعه زیر ساخت های ورزشی، بالا بردن سرانه فضای ورزشی در شهرستان سراوان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان با بیان اینکه در این شهرستان دو زمین چمن طبیعی و یک زمین چمن مصنوعی فوتبال وجود دارد، خاطر نشان کرد: همچنین مجموعه ورزشی منطقه بخشان دارای پیست تارتان 6 خط نیز می باشد.

 گمشادزایی بیان کرد: توسعه و ترویج ورزش در حاشیه شهر با توجه به آسیب های اجتماعی، توسعه ورزش همگانی فوتبال، استعداد یابی فوتبال پایه در نقاط مختلف شهر از دیگر اهداف احداث و راه اندازی فضاهای ورزشی در شهر است.

انتهای پیام/الف.د
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 14693
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *