800
۰

کلافگی مردم سراوان از قطعی مکرر اینترنت در عصر ارتباطات/ یک مقام مسئول: خسارت یک میلیاردی سارقین به مخابرات شهرستان

رئیس اداره مخابرات شهرستان سراوان گفت: در چند روز اخیر سارقین بیش از یک میلیارد تومان به مخابرات شهرستان خسارت وارد کرده اند.
کلافگی مردم سراوان از قطعی مکرر اینترنت در عصر ارتباطات/ یک مقام مسئول: خسارت یک میلیاردی سارقین به مخابرات شهرستان
به گزارش شستون، قطعی مکرر اینترنت و ضعیف بودن شبکه آنتن دهی تلفن های همراه در برخی از نقاط شهرستان سراوان گلایه مندی شهروندان را به دنبال و خواستار رسیدگی فوری مسئولین مربوطه به این موضوع شدند.

برخی از فروشگاه های سطح شهر و ادارات دولتی نیز با این مشکل مواجه شدند تا جایی که کارهای ارباب روجویان را مختل کرده و موجب نارضایتی شهروندان شده است.

 برخی از فروشگاه که دارای کارت خوان در شهر هستند به دلیل قطع بودن اینترنت در شهرستان، بازار خرید و فروش آنها با مشکل مواجه شده است.

در همین راستا حسین آبادی رئیس اداره مخابرات شهرستان سراوان با بیان اینکه اینترنت چندین نقطه در شهرستان به دلیل به سرقت رفتن کابل های مسی از درون حوزچه ها قطع شده است، بیان کرد: پرسنل مخابرات شهرستان سراوان در حال فعالیت و انجام اقداماتی همچون کابل کشی هستند.

 وی افزود: انتظار می رود که تا پایان هفته کار کابل کشی در درون حوزچه ها به پایان برسد چرا که در پی سرقت کابل های مسی از دورن حوزچه اینترنت چهار نقطه از شهرستان قطع شده است.

 رئیس اداره مخابرات شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: سارقین در چند روز اخیر بیش از یک میلیارد تومان به مخابرات شهرستان خسارت وارد کرده اند.

انتهای پیام/الف.د
  
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 14857
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *