800
۰
در چهارماهه نخست سال صورت گرفت؛

انجام بیش از 80 هزار نفر-ساعت گشت راهداری در سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از انجام بیش از 80 هزار نفر-ساعت گشت راهداری در استان خبر داد.
انجام بیش از 80 هزار نفر-ساعت گشت راهداری در سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون؛ ایوب کرد در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون از انجام  80 هزار و 640 نفر-ساعت گشت راهداری از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه خبر داد و افزود: این گشت ها در محور های اصلی، فرعی و روستایی و به منظور کنترل و حفاظت از راه ها و ایجاد حس امنیت و آرامش در مسافران جاده ای انجام شده است.

وی به روکش آسفالت 44 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در این مدت پرداخت و گفت: این اقدام در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان و در راستای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه های مربوطه، به صورت امانی انجام شده است.

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این مدت، به منظور جلوگیری از ورود آسیب به جاده در پی نفوذ آب به لایه‌های زیرین و نیز با هدف زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت، عملیات فوگ سیل (قیرپاشی) در 140 کیلومتر از راه های استان اجرا شده است. همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه، عملیات موج تراشی راه های شنی و خاکی به میزان 7 هزار و 500 کیلومتر و اصلاح شیب شیروانی جمعاً به طول 55 کیلومتر، تهیه و نصب 450 متر مربع تابلوی اطلاعاتی، اجرای نیوجرسی مفصلی جمعاً به طول 2 کیلومتر، تعریض و شانه سازی 12 کیلومتر، خط کشی 1000 کیلومتر جاده، تهیه و نصب علائم افقی در قالب عملیات راهداری مستمر، به انجام رسیده است.

کرد در پایان با تأکید بر حفظ و نگهداری مناسب راه ها و بهبود وضعیت موجود آن، هدف از اجرای این طرح‌ها را حفاظت از جاده ها به عنوان سرمایه‌های ملی بیان کرد و افزود: مراقبت از محورهای مواصلاتی در جهت بالا بردن ایمنی آن، یک اولویت مهم برای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 14916
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *