800
۰
دختر ورزشکار سیستانی با کمک پدر به تیم ملی رسید؛

پدر زهرا گزمه: مسئولین حمایت نکردند دخترم را خط زدند

دختر ورزشکار و روشن دل سیستانی به دلیل عدم حمایت مسئولین اداره ورزش و جوانان از تیم ملی ایران خط خورد .
پدر زهرا گزمه: مسئولین حمایت نکردند دخترم را خط زدند
به گزارش شستون، به نقل از  پایگاه خبری اوشیدا ؛ استان سیستان و بلوچستان به واسطه وسعت و همچنین نیروی جوان سرشار از استعداد هایی است که همواره می توانند در زمینه های مختلف به مقام های بالا دست یابند.
این استان همچنین سالهاست در زمینه های ورزشی استعداد های درخشانی را به تیم های مختلف کشور معرفی کرده است که در نهایت به دلیل محرومیت و عدم وجود هزینه استعداد ها یکی پس از دیگری از بین رفته اند.
زهرا گزمه یکی از ورزشکاران با استعداد و روشن دل منطقه سیستان است که در رشته های ورزشی دو میدانی و گلبال فعالیت دارد.
این ورزشکار خوش استعداد کشورمان بارها به تیم ملی دعوت و در نهایت با وجود شایستگی و اعتمادی که سرمربیان تیم به وی داشته اند به دلیل عدم تامین هزینه های رفت و برگشت از تیم ملی ایران خط می خورد.
غلامعلی گزمه پدر این ورزشکار در گفت و گو با پایگاه خبری اوشیدا گفت: تمام هزینه های ورزشی زهرا به دوش ما است و تا کنون هیچ حمایتی از سوی نهاد های مربوطه نشده ایم.
وی افزود: هزینه های خرید لباس ، کفش ، تهیه بلیط و سفر های استانی بخش کوچکی از مشکلاتی است که سال هاست توسط خودمان تامین می شود در صورتی که اداره ورزش و جوانان هر بار از عدم تخصیص بودجه سخن به عمل می آورد.


گزمه ادامه داد: چندی قبل با وجود اینکه زهرا به تیم ملی گلبال ایران دعوت شده بود ، یکی دیگر از ورزشکاران را جایگزین او کردند چرا که هیچ حمایتی از سوی تربیت بدنی استان نشده بودیم و به تنهایی در آنجا حضور داشتیم.
وی گفت : از طرفی تامین هزینه های سفر به تهران نیز به دوش خودمان است و قادر به همراهی زهرا در این مسابقات نبوده ایم.
پدر ورزشکار جوان کشورمان بیان داشت: با این حال زهرا انگیزه بسیار و علاقه شدیدی به ورزش دارد و همچنان آمادگی جسمانی خود را برای حضور در رقابت های پیش رو حفظ کرده است.
وی ادامه داد: بارها به اداره ورزش و جوانان شهرهای هیرمند و زابل و حتی زاهدان مراجعه کرده ام اما هیچ گونه حمایتی از سوی این ادارات تا کنون انجام نشده است.
گزمه خاطرنشان کرد: در هفته پیش رو زهرا مجددا به تیم ملی ایران دعوت شده است ، اما هزینه خرید کفش و لباس و همچنین تهیه بلیط دیگر برای ما دشوار خواهد بود و نیاز به حمایت حداقلی ورزش و جوانان داریم .
وی تصریح کرد: بیش از ده مدال رنگارنگ کشوری توسط زهرا کسب شه است اما نه تنها از این استعداد حمایت نشد بلکه با این نوع فعالیت درصدد نابودی این استعداد ورزشی نیز هستند.
گزمه گفت: از مسئولینی که به ورزش اعتماد و علاقه دارند درخواست می کنم تا به نیاز ورزشکاران توجه کنند تا ورزشکاران در محیطی آرام بتوانند به فعالیت های ورزشی خود ادامه دهند.
گفتنی است که زهرا گزمه ورزشکار روشن دل کشورمان اهل شهرستان هیرمند در شمال استان سیستان و بلوچستان است.


انتهای پیام/
 
 
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 14918
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *