800
۰

هشدارهایی که می گویند در بدن تان سم وجود دارد

احساس بی قراری، سردرد، یا عدم انرژی کافی، اگر همیشه همراه شما باشد، یعنی برخی سموم در بدن شما باقی مانده اند.
هشدارهایی که می گویند در بدن تان سم وجود دارد
به گزارش شستون؛ اصلی ترین علائم عدم حذف توکسین ها و سموم، همراه با 8 هشدار جدی برای بدن است:

خستگی ثابت: مهم نیست که چند ساعت در روز بخوابید زیرا عدم انرژی ناشی از تجمع توکسین ها در بدن، برای شما احساس خستگی دائم به ارمغان می آورد. در این شرایط مصرف کافئین یا شکلات، وضعیت را وخیم تر می کند. البته احساس خستگی دائم می تواند ناشی از عدم تعادل هورمونی یا ضعف سیستم ایمنی بدن نیز باشد.

یبوست: یبوست مزمن نشانه ای از انباشت سموم در بدن است. حتی اگر میزان فیبر را افزایش داده باشید و یا رژیم غذایی تان را تغییر دهید ولی همچنان دچار یبوست باشید، این یعنی شما نیاز به پاکسازی روده بزرگ دارید. مصرف میوه ها و سبزیجات خام به این روند کمک می کند.

سردرد: علل میگرن و سردرد متغیر هستند با این حال توجه داشته باشید که تجربه سردردهای مکرر برای چند بار در هفته نشانه ای از افزایش سموم بدن است.

افزایش وزن: اگر به رغم تمرین های مستمر و یا اتخاذ رژیم های غذایی سفت و سخت، همچنان وزن کم نمی کنید، یک دلیل آن عدم تعادل هورمونی ناشی از انباشت سموم در بدن است.

افسردگی: تغییرات خلق و خوی برای چندین بار در طول روز می تواند به علت رژیم غذایی ناسالم و انباشت سموم در بدن باشد.

بی خوابی: توکسین ها و سموم عملکرد ملاتونین؛ هورمون تنظیم کننده چرخه خواب و بیداری را متوقف کرده و شما را بی خواب می کنند. مصرف قرص های خواب آور راه حل این مشکل نیست. مدیتیشن یا یوگا به افزایش ترشح ملاتونین و کاهش سموم بدن کمک کرده و باعث می شود خواب با کیفیت تری داشته باشید.

درد عضلات: افزایش سموم در بدن باعث التهاب و در نتیجه احساس درد و مشکلات حرکتی می شود.

آکنه: پوست شما آینه ای به سلامتی شما است. هنگامی که بدن بخواهد سموم را از بین ببرد، یک راه آن از طریق پوست است. در نتیجه جوش ها در نواحی از بدن مانند صورت، ظاهر می شوند. ظهور جوش ها و ابتلا به آکنه نشانه ای از افزایش میزان سموم در بدن شماست.
مطلب پیشنهادی
بهترین گوشی‌های نوکیا رو با مناسب‌ترین قیمت بخر
 
 
منبع: آوای سلامت
 
 
 
 
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 15042
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *