800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

نام عید غدیر در آسمان ها عهد موعود و در زمین میثاق مأخوذ است/ جاری شدن خون تازه در رگ های جهادگران با پیام رهبر معظم انقلاب

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران منجر به جاری شدن خون تازه در رگ های جهادگران و گروهای جهادی به ویژه جوانان شد.
نام عید غدیر در آسمان ها عهد موعود و در زمین میثاق مأخوذ است/ جاری شدن خون تازه در رگ های جهادگران با پیام رهبر معظم انقلاب
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین اعتصامی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید سعید غدیر، بیان کرد: عید غدیر بزرگ ترین عید الهی است که خواندن 12 رکعت نماز مستحبی در شب عید غدیر توصیه شده است.


 وی با بیان اینکه  روز عید غدیر  روز عیدالله اکبر و عید آل محمد (ص) است، افزود: عید غدیر در آسمان روز عهد موعود و در زمین روز میثاق مأخوذ و جمع مشهود است.

امام جمعه موقت شهرستان سراوان اطعام، روزه، غسل و قرائت زیارت امیر المومنین (ع) را از اعمال مهم روز عید غدیر برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین با اشاره به دیدار جمعی از جهادگران بسیجی با مقام معظم رهبری، ادامه داد: پیام مقام معظم رهبری به گروه های جهادی باعث  جاری شدن خون تازه ای در رگ های جوانان جهادگر و انقلابی شد.

 وی خاطر نشان کرد: همچنین در بیانیه گاوم دوم انقلاب به حفظ  و ترویج روحیه جهادی میان جوانان و مسئولین تأکید شده تا جوانان با روحیه با طراوت تر در مسیر انقلاب گام بردارند.

 امام جمعه موقت شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: در طول چهل سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد، هر جا که با روحیه جهادی و مقاومت حضور یافته ایم، منجر به پیروزی شده و هر جا امید به لیبرال و خارج داشته ایم، رشد و پیشرفت کشور متوقف شده است.

 حجت الاسلام و المسلمین اعتصامی در تکمیل مطلب فوق، اضافه کرد: به طور مثال با توقیف نفت کش متخلف انگلیسی توسط سپاه پاسداران، منجر به عقب نشینی دشمن و رهایی نفت کش ایرانی که به صورت غیر قانونی در تنگه جبل الطارق توسط انگلیس توقیف شده بود، شد که انتظار می رود جوانان با حفظ روحیه جهادی و انقلابی الگویی برای دیگر کشورها قرار گیرند.

انتهای پیام/الف.د 
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 15060
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *