800
۰

فریاد بی صدای شهروندان سراوانی از بوی تعفن ضایعات مرغ فروشی ها/ کارگاه های فاقد کوره لاشه سوز پلمپ می شوند

بعضی از شهروندان سراوانی از بوی تعفن ضایعات مرغ و پسماند های کارگاه های کشتار روز مرغ در شهرستان ابراز گلایه کردند.
فریاد بی صدای شهروندان سراوانی از بوی تعفن ضایعات مرغ فروشی ها/ کارگاه های فاقد کوره لاشه سوز پلمپ می شوند
به گزارش شستون؛ در روزهای اخیر گلایه شهروندان سراوانی از بوی تعفن پسماند های کارگاه های کشتار روز مرغ در این شهر شدت گرفته  و خواستار پیگیری از سوی این پایگاه خبری شدند.

 یکی از شهروندان سراوانی در گفت و گو با شستون با توجه به اینکه مسیر منزل تا  محل کار را پیاده طی می کند، بیان کرد: کارگاه های کشتار روز پسماند های مرغ را در خیابان رها می کنند که این امر موجب شده تا بوی تعفن در آن محل ایجاد شود.

 وی با بیان اینکه بوی تعفن به قدری زیاد است که به سختی می توان از آن منطقه عبور کرد، افزود: کارگاه های کشتار روز با نصب بوگیر می توانند منجر به کاهش بوی بد و  و کنترل آلایندگی در شهر شوند.

این شهروند خاطر نشان کرد: چرا مسئولین نظارتی اقدامی در این مورد انجام نمی دهند و برخوردی با کارگاه هایی که ایجاد بوی بد در شهر می کنند انجام نمی شود؟ 

در تماسی که خبرنگار شستون با موسی دهقان نژاد رئیس محیط زیست شهرستان سراوان داشت، وی بیان کرد: طی آخرین جلسه شورای محیط زیست شهرستان مقرر شد تا هر یک از کارگاه های کشتار روز مرغ، به صورت بخش خصوصی دارای کوره لاشه سوز باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری نباید لاشه ها و پسماند های کارگاه های کشتار روز را جمع آوری کند، ادامه داد:  اگر شهرداری  پسماند های کارگاه های کشتار روز مرغ را جمع آوری کند و آنها را در سایت زباله شهرستان رها کند، مشکلات زیست محیطی دیگری نیز به وجود خواهد آمد.

 رئیس اداره محیط زیست شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: در جلسه ماه جاری محیط زیست با فرماندار، یک فرصت 20 روزه به کارگاه های کشتار روز مرغ در شهرستان داده می شود تا نسبت به تهیه کوره لاشه سوز اقدام کنند در غیر این صورت کارگاه های فاقد کوره پلمپ خواهند شد.

وی تصریح کرد: قرار است یک مکان مجزا برای کشتار روز مرغ با همکاری ارگان های مربوطه در نظر گرفته شود تا با مکان توزیع و فروش مرغ کشتار روز تداخل نداشته باشد.

انتهای پیام/  
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 15064
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *