800
۰

عرضه دومین گوشی 5G وان‌پلاس تا پایان امسال

شرکت وان‌پلاس گوشی جدید 5G خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه می‌کند.
عرضه دومین گوشی 5G وان‌پلاس تا پایان امسال
به گزارش شستون؛ به  نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،پیت لائو مدیرعامل شرکت وان‌پلاس به تازگی از تصمیم این شرکت برای تولید دومین تلفن همراه 5G وان‌پلاس با نام OnePlus 7T Pro تا پایان سال جاری میلادی خبر داد. اولین گوشی 5G شرکت وان‌پلاس در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ معرفی و عرضه شد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت وان‌پلاس گوشی جدید 5G همانند تلفن همراه OnePlus 7 Pro 5G به دوربین سلفی پاپ‌آپ-pop up مجهز شده است. با اینکه در چند وقت اخیر، عملکرد و ظاهر این نوع از دوربین‌ها با انتقادات زیادی همراه شده، وان‌پلاس از به کارگیری دوربین‌‎های pop up در گوشی‌های هوشمند خود رضایت داشته و قصد تغییر آن‌ها را ندارد.

عدم وجود پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ در گوشی 5G جدید وان‌پلاس
دوربین pop up در صورت افتادن گوشی و یا برخورد دستگاه با جسمی سخت سریعا جمع شده و به داخل محفظه تعیین شده باز می‌گردد تا کمترین آسیب ممکن به دوربین وارد شود. در واقع حسگر‌های کار گذاشته شده در دستگاه قبل از سقوط، هشدار‌های لازم را به گوشی فرستاده و آن را از خطر آسیب دیدگی آگاه می‌کنند.
در حالی که انتظار می‌رفت در گوشی OnePlus 7T Pro از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده شود، ولی به نظر می‌رسد در این گوشی نیز همانند مدل OnePlus 7 Pro 5G از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده خواهد شد و نسل جدید این نوع از پردازنده‌ها تا اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی در گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس حضور پیدا نخواهد کرد.

شبکه اینترنت 5G حدود ۱۰ برابر سریع‌تر از اینترنت 4G LTE است و امکان جستجو و دانلود‌ه بسیار سریع‌تر از گذشته را به کاربران می‌دهد. در حال حاضر تعدادی از کشور‌های توسعه یافته جهان در شهر‌های مختلف، امکانات و زیرساخت‌‎های لازم را برای استفاده از نسل پنجم اینترنت همراه مهیا کرده‌اند و خدمات مناسبی را به کاربران خود ارائه می‌دهند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 15078
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *