800
۰
با پیگیری های رسانه ای شستون؛

قیر پاشی معابر مسکن مهر سیب و سوران آغاز شد

عملیات قیر پاشی معابر مسکن مهر شهرستان سیب و سوران جهت انجام آسفالت انجام شده است.
قیر پاشی معابر مسکن مهر سیب و سوران آغاز شد
به گزارش شستون؛ پس از انتشار گزارشی با عنوان "گلایه مهر نشینان سیب و سوران از بی مهری مسئولین" در 31 مرداد ماه سال جاری در این پایگاه خبری  قیر پاشی معابر مسکن مهر سیب و سوران توسط شهرداری آغاز شد.

 روابط عمومی شهرداری سیب و سوران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: قیر پاشی معابر و کوچه های منطقه مسکن مهر سوران جهت عملیات آسفالت آغاز شده است.

از آنجایی که بهسازی معابر و کوچه ها یکی از مهم ترین دغدغه شهروندان است، در همین راستا شهرداری سوران علاوه بر آغاز آسفالت معابر مسکن مهر، اقدام به بهسازی معابر خیابان امام خمینی (ره) این شهر با هدف تسهیل در تردد شهروندان کرده است.

 علیرضا کامکارودی شهردار سوران گفت:  عملیات آسفالت، لکه گیری و جدول گذاری  در سطح شهر جهت زیبا سازی  معابر و اماکن عمومی در راستای جلب رضایت شهروندان انجام می شود.

 وی افزود: با اتمام این پروژه بی شک  شاهد ساماندهی و بهسازی بسیاری از معابر سطح شهر خواهیم بود.

 شهردار سوران خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست های مکرر شهروندان به منظور تسهیل در رفت و آمد، شهرداری اقدام به لکه گیری معابر کرده است.

 کامکارودی در خصوص آسفالت معابر مسکن مهر سیب و سوران تصریح کرد: عملیات اجرایی قیرپاشی معابر  مسکن مهر با همکاری شهروندان انجام شده که امید است عملیات آسفالت سازی نیز در هفته جاری آغاز شود.

 انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 15200
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *