800
۰
بهمن دان:

ساخت ستایش 3 اشتباه بود/ همه جای دنیا ثابت شده است که کارهای تکراری موفق نبوده اند/ چه اصراری وجود دارد که یک نفر را به جای رامسین کبریتی بیاورند و بعد صورتش را نمایش ندهند؟

بهمن دان بازیگر گفت: چه اصراری وجود دارد که یک نفر را به جای رامسین کبریتی بیاورند و بعد صورتش را نمایش ندهند؟ این اصلا اتفاق میمونی نیست و به این سریال که در سری های قبل ممکن است موفق بوده باشد، لطمه می زند؛ به نظر من کلا این فصل جدید سریال ستایش را اشتباه کردند ساختند.
ساخت ستایش 3 اشتباه بود/ همه جای دنیا ثابت شده است که کارهای تکراری موفق نبوده اند/ چه اصراری وجود دارد که یک نفر را به جای رامسین کبریتی بیاورند و بعد صورتش را نمایش ندهند؟
به گزارش شستون، بهمن دان بازیگر، سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص بازیگری که نقش صابر را سریال ستایش 3 بازی کرد و چهره اش را دیده نمی شد که این نقش را در فصل های گذشته رامسین کبریتی بازیگری که چند سالی است مهاجرت کرده است در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: در همه جای دنیا ثابت شده است که کارهای تکراری موفق نبوده اند، یعنی این که مثلا فیلم سینمایی شعله که یکی از ماندگارترین فیلم های سینمای هند است را که بعد از آن خواستند قسمت دوم آن را بسازند، دیدیم که موفق نبودند و جذابیت سری اول آن را نداشت.
وی افزود: اگر قرار است نقش رامسین کبریتی در سریال وجود داشته باشد و یک نفر جای او بازی کند اما چهره او را نمایش ندهند، می توانستند در همان قسمت اول نقش او را با یک تصادف و یا مرگ حذف کنند.
دان اظهار داشت: چه اصراری وجود دارد که یک نفر را به جای او بیاورند و بعد صورتش را نمایش ندهند؟ این اصلا اتفاق میمونی نیست و به این سریال که در سری های قبل ممکن است موفق بوده باشد، لطمه می زند؛ به نظر من کلا این فصل جدید سریال ستایش را اشتباه کردند ساختند.
وی در پایان عنوان کرد: در برنامه های کارتونی هم که یک دوبلور جای شخصیت های کارتونی حرف می زند اگر دوبلور یک شخصیت را عوض کنند دیگر برای مخاطب آن جذابیت قبل را ندارد و این تغییر را نمی پذیرند.
 
اتهای پیام/
دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 15571
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *