800
۰

مراسم معارفه معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد

مراسم معارفه علیرضا دهواری به عنوان معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد.
مراسم معارفه معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد
به گزارش شستون، عبدالحمید پارسافر با اشاره به جایگاه مهم و محوری آموزش در دانشگاه ،برخی از فعالیت ها و دست آورد های موثر این حوزه را بیان کرد.
وی گفت: همه کارکنان و استادان دانشگاه باید از سعه صدر، بردباری، عطوفت و مهربانی برخوردار باشند تا بتوانند با دانشجویان و ارباب رجوع برخورد توأم با احترام و عطوفت و درخور شأن و مقام آنان ارائه دهند و همواره باید به توقعات قانونی و شرعی‌شان، نیز توجه کنند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان ضمن اشاره به راه اندازی مدارس سمادر مقطع پیش دبستانی و دوره های اول و دوم دبستان (دخترانه ،پسرانه) ازکارکنان خواست تا نهایت همکاری را داشته باشند تا علاوه بر کسب موفقیت های تحصیلی چشمگیر، باعث رشد خلاقیت، تحقق روابط اجتماعی توأم با احترام متقابل، افزایش یادگیری و اعتماد به نفس دانش آموزان شده تا در نهایت نقش موثری در رشد و تعالی جامعه خود داشته باشیم.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین عودی جعفری مسئول امور فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی سراوان با اشاره به روز سالمند گفت: تکریم سالمندان و احترام ویژه آنان، از آموز‌ه‌های روشن فرهنگ اسلامی است، قرآن مجید که دفتری گشوده از نور و هدایت است، در آیه ۲۳ سوره اسراء می‌فرماید: «به پدر و مادر نیکی کنید. هرگاه یکی از آن دو، یا هر دو آنها نزد تو به سن پیری رسند، کمترین اهانتی به آنها روا مدار و بر آنها فریاد مزن و گفتار لطیف و سنجیده و بزرگوارانه به آنها بگو.»
وی ضمن تبریک به انتصاب علیرضا دهواری ادامه داد: کسی که این مسئولیت را قبول کند، باید از خودگذشتگی نشان دهد، دهواری که از اساتید باسابقه خوب در فعالیت‌های اجرایی است، این توانایی را به حول و قوه الهی خواهد داشت.
در پایان این جلسه علیرضا دهواری معاون دانشگاه با تشکر از حسن نیت و نظر لطف سرپرست دانشگاه در محول کردن این مسولیت خطیر گفت: با یاری خداوند متعال در این دوره سعی خواهیم کرد با ارتقا بهره وری و کیفیت کار و استقرار سیستم های ارزیای مستمر و مستقر و تدوین فرآیند های کاری موثر مسیر روشنی را طی کنیم.
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 15725
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *