800
۰
در 6 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

صدور 92 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان از صدور 92 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در این استان طی 6 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.
صدور 92 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در سیستان و بلوچستان

به گزارش شستون؛ http://shastoon.irاسماعیل عاقلی در گفت وگو با عصرهامون، با بیان اینکه بررسی وضعیت فعالیت، استحکام، کیفیت و وجود مشکل در آسانسورها بر عهده اداره استاندارد است، گفت: با توجه به اینکه ایمنی آسانسور به صورت مستقیم با زندگی افراد استفاده کنندگان از این وسیله در ارتباط است، بررسی کیفیت آسانسورها و نحوه نصب آنها توسط بازرسان این اداره کل مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد در سنوات اخیر اقدام به بروزرسانی استانداردهای ملی مربوط به آسانسور، اجرای آن و بازرسی از آسانسورهای نصب شده در قالب این استانداردها کرده، افزود: مطابق مصوبه شورای عالی استاندارد در سال 82، کلیه آسانسورهای نصب شده بر مبنای تاریخ صدور پروانه ساختمان تحت پوشش استاندارد ملی ایران و دستورالعمل های آن قرار گرفته اند و این مصوبه به همه شهرداری های کشور جهت لحاظ در صدور پروانه و پایان کار ابلاغ شده است.

عاقلی در ادامه از صدور 92 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در 6 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت زمان،  158 مورد درخواست بازرسی آسانسور در سامانه مربوطه ثبت شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان در پایان تصریح کرد: علاوه بر این 303 مورد بازدید فنی از آسانسورها در سطح استان نیز طی همین بازه زمانی 6 ماهه، انجام شده است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 15818
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *