800
۰
امام جمعه سراوان:

وحدت و همدلی مهم ترین هدف شهدا بوده است/ دانش آموزان مدافع حجاب و عفاف در جامعه باشند

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: ایجاد وحدت، همبستگی، برادری و خواهری میان فرق اسلامی از مهم ترین اهداف شهدا بوده است و امروز بر ما لازم است که با حفظ وحدت با تبلیغات سوء دشمن در راستای ایجاد افتراق و دشمنی میان مسلمانان مقابله کنیم.
وحدت و همدلی مهم ترین هدف شهدا بوده است/ دانش آموزان مدافع حجاب و عفاف در جامعه باشند
به گزارش شستون، یادواره شهدای دانش آموزی با حضور امام جمعه سراوان، جانشین فرمانده سپاه شهرستان در مدرسه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع دانش آموزان سراوانی با بیان اینکه راه شهدا همان راه امام (ره)، دین و شریعت خداوند متعال است که باید آن را درک و عمل کنیم، گفت: خداوند متعال تنها فردی است که بیشتر از همه از شهدا در قرآن کریم یاد کرده است.

 وی افزود: افراد زیادی در راه خداوند متعال به شهادت رسیدند تا امروز دختر مسلمان با بصیرت، حجاب و عفاف زندگی کند.

 امام جمعه شهرستان سراوان اضافه کرد: دختران ضمن اینکه باید دشمن شناسی  داشته باشند باید در زندگی دین خدا را محور قرار دهند چرا که دشمنان اسلام و انقلاب همواره در حال توطئه هستند تا عفت و پاکدامنی را از دختران مسلمان دور کنند.

 حجت الاسلام و السملمین بامری خاطر نشان کرد: ایجاد وحدت، همبستگی، برادری و خواهری میان فرق اسلامی از مهم ترین اهداف شهدا بوده است و امروز بر ما لازم است که با حفظ وحدت با تبلیغات سوء دشمن در راستای ایجاد افتراق و دشمنی میان مسلمانان مقابله کنیم.

 وی تصریح کرد: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این انقلاب باید به موضوع وحدت و همدلی توجه ویژه ای داشته باشند و به با حضور عفیفانه، پاک و طاهر در جامعه الگویی برای افرادی باشند که به جهان اسلام ورود می کنند.

امام جمعه سراوان در پایان به دانش آموزان توصیه کرد تا مدافع حجاب و عفاف و پاکی در جامعه باشند تا مبادا به دین اسلام خدشه ای وارد شود.
لازم به ذکر است در پایان مراسم از خانواده شهدای دانش آموزی شهرستان سراوان با اهدای لوح سپاس قدر دانی شد.

 انتهای پیام/
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 15902
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *