در جمع دانشجویان سراوانی مطرح شد؛

علم و دانش یکی از ارزشمندترین و والاترین ویژیگی هر فرد/ دانشگاه مرکز تحولات انقلابی و مغز متفکر و اندیشمند جامعه است

12 آبان 1398 ساعت 11:05

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت:علم و دانش یکی از ارزشمندترین و والاترین خصوصیات و ویژگی هایی است که هر فرد در طول حیات خود به آن دست پیدا می کند.


به گزارش شستون؛ عبدالحمید پارسافر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در جشن دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 98_99 سراوان ضمن خیر مقدم به میهمانان و دانشجویان جدیدالورود بیان کرد: راه یابی دانشجویان به مرحله ای بالاتر و برتر از کسب علم و دانش گامی مهم و ارزنده در راستای دستیابی به موفقیت های آنان در آینده خواهد بود و لذا این عزیزان باید قدر این نعمت و موهبت را دانسته و در راه کسب دانش مصمم تر از گذشته تلاش کنند.

 وی افزود:  علم و دانش یکی از ارزشمندترین و والاترین خصوصیات و ویژگی هایی است که هر فرد در طول حیات خود به آن دست پیدا می کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان دانشجویان را مدیران، متخصصان و کارشناسان آینده‌ساز کشور دانست و گفت: دانشجو موفق کسی است که از تمام ابعاد و فضاهای دانشگاه استفاده کند تا در پایان تحصیلات به یک نیروی متخصص، متعهد، توانمند، عالم، کارآمد و پاسخگو به جامعه تبدیل شود.

در ادامه مراسم  حجت الاسلام والمسلمین مهدی عودی جعفری مسئول امور فرهنگی دانشگاه ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدید الورود با بیان  روایتی از پیامبر اکرم (ص)در خصوص جایگاه عالم و متعلم پرداخت و در ادامه گفت: دانشجویان باید علاوه بر تحصیل علم، تهذیب نفس را نیز به منظور رشد، بالندگی و شکوفایی علمی، عملی و اخلاقی خود سرلوحه کارها قرار دهند، یعنی تخصص وتعهد در کنار هم باشند.

وی خاطر نشان کرد: امروز هدف و افق دید دانشجو باید خدمتگزاری و کمک به روند توسعه کشور در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد و دانشگاه مهد رشد و نمو دانشجویان بوده که آنان را برای شرکت در اجتماع و بهره بردن از مواهب الهی آماده می‌سازد.

عودی جعفری  در ادامه به تبیین نقش دانشگاه ها در اجرایی نمودن توصیه ها و نقشه راه مقام معظم رهبری(مدظله) در بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و تصریح کرد: دانشگاه مرکز تحولات انقلابی و مغز متفکر و اندیشمند جامعه است و می تواند نقش مهمی در عملیاتی کردن شعائر انقلاب داشته باشد. 

لازم به ذکر است؛ این مراسم با حضورهیئت رئیسه دانشگاه، نصرتی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری شهرستان، رئیس دفتر امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین حاتم بامری ، اعضای هیأت علمی،اساتیدو دانشجویان جدیدالورود برگزار شد، و با اهدای بسته های فرهنگی  و  تقدیر از کارکنان در حوزه های  مختلف دانشگاه به پایان رسید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15962

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/15962/علم-دانش-یکی-ارزشمندترین-والاترین-ویژیگی-فرد-دانشگاه-مرکز-تحولات-انقلابی-مغز-متفکر-اندیشمند-جامعه

شستون
  https://shastoon.ir