800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

13 آبان نماد هویت و اسلامی گری مقابل استکبار است/ شکست هیمنه و هیبت آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام

امام جمعه شهرستان سراوان گفت:آمریکا که نماد استکبار، ظلم و استبداد است در هر کجا که لانه ای با هر عناوینی دارد به دنبال پیاده سازی استعمارگری و استبدادگری است و و سفارت آمریکا در ایران نیز دنبال چنین اهدافی بود که با تسخیر این لانه جاسوسی هیبت و هیمنه آمریکا شکست و ازبین رفت.
13 آبان نماد هویت و اسلامی گری مقابل استکبار است/ شکست هیمنه و هیبت آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع مردم سراوان در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان با اشاره به اینکه 13 آبان روز تجلی استکبار ستیزی است، بیان کرد:  انقلاب اسلامی ایران در مسیر و مکتب امام خمینی (ره) یکی از تجلی گاه ها و خواستگاه های اساسی مقابله با استکبار و دین گریزی است.

 وی افزود:  انقلاب اسلامی ایران برای احقاق حق علیه باطل و مقابله با جنایتکاران عالم با پرچمداری امام و ندای قرآنی قرآن کریم به وجود آمد.

 امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه اگر 13 آبان را مود کنکاش قرار دهیم با حوادث و مباحث گوناگونی برخورد خواهیم کرد، ادامه داد: در این روز بر حق بودن نهضت  و مکتب امام (ره) و جنایت کار بودن آمریکا روشن خواهد شد و با عبرت گیری از این روز می توان آینده را ترسیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با توجه به اینکه در 13 آبان 57 جنایت کاران و صفاکان رژیم شاهنشاهی  56 دانش آموز مظلوم را به شهادت رساندند، خاطر نشان کرد: همچنین در 13 آبان سال 58 دانشجویان بصیر و آگاه پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر  کردند که می توان این روز را نماد هویت، اسلامی گری و مقاومت مقابل کفر و استکبار نامید.

وی با بیان اینکه 13 آبان را باید الگوی مقابله با کفر قرار دهیم، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران هرگز مقابل ظلم ظالمان، کفر کافران و زیاده خواهی مستکبران کوتاه نخواهد آمد و میسر حق و حقانیت را با تمام قدرت مقابله قلدران ادامه خواهد داد.

امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: آمریکا که نماد استکبار، ظلم و استبداد است در هر کجا که لانه ای با هر عناوینی دارد به دنبال پیاده سازی استعمارگری و استبدادگری است  و سفارت آمریکا در ایران نیز دنبال چنین اهدافی بود  که با تسخیر این لانه جاسوسی هیبت و هیمنه آمریکا شکست و ازبین رفت.

حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا 57 جلد کتاب که برای از بین بردن و به انحراف کشاندن انقلاب اسلامی ترسیم و برنامه ریزی شده بود، یافت شد  که با بصیرت و آگاهی و حرکت معقولانه دانشجویان پیرو خط امام این دسیسه نیز خنثی شد.

وی در پایان یادآور شد: 13 آیاد یادآور قدرت معنوی و لایزال الهی، تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و امام (ره)، جنایت های آمریکا و استکبار جهانی و نشانگر ارزش های انقلاب اسلامی است و باید در مسیر این مناسبت ها با بصیرت و با شور و شعف مضاعف حضور پیدا کرد. 


انتهای پیام/
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 15969
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *