800
۰

عاقبت اعتماد دختر خام به ربع پهلوی/ «بابا لنگ‌دراز» پشت «جودی ابوت ضدانقلاب» را خالی کرد + فیلم

دختری که برای دریافت پناهندگی خود را بازیچه سلطنت‌طلب‌ها کرده بود بالاخره به پوچ بودن وعده‌های خانواده پهلوی پی برد.
عاقبت اعتماد دختر خام به ربع پهلوی/ «بابا لنگ‌دراز» پشت «جودی ابوت ضدانقلاب» را خالی کرد + فیلم
به گزارش شستون؛ بهاره زارع بهاری، دختر ایرانی که در سال ۲۰۱۸ به عنوان دختر شایسته در چین انتخاب شده، مدتی است با انجام اقدامات نمایشی و با اعتماد به وعده‌هایی که به او داده شده بود، سعی کرده تا بتواند یکی از کشور‌های غربی را متقاعد کند تا به او پناهندگی دهد.
عاقبت اعتماد دختر خام به ربع پهلوی/ «بابا لنگ‌دراز» پشت «جودی ابوت ضدانقلاب» را خالی کرد +عکس و فیلم
حالا بعد از گذشت چندین روز بازداشت در فرودگاه و مشکلات متعددی که برای او به وجود آمد، بالاخره پی به پوچ بودن وعده‌ها برده و گویا تصمیم به بازگشت گرفته است.بهاری در ابتدا با لباس‌های خاص با نماد‌های شاهنشاهی و عکس‌هایی از خانواده پهلوی، در چند مسابقه حضور پیدا کرد.
در آخرین مورد، بهاری پس از بازگشت از دوبی در فرودگاه فیلیپین بازداشت شد و از آن روز در فرودگاه مانده است. سلطنت طلب‌ها هم به جای کمک به این دختر برای رفع مشکل، با تمام توان بهره تبلیغاتی برده و مدعی شدند بهاری با شکایت ایران و به دلیل همراه داشتن عکس پهلوی در مسابقات بازداشت شده است؛ ادعایی که نه تنها سندی برای آن وجود ندارد بلکه از سوی مقامات ایرانی و فیلیپینی رد شد.
گویا بهاری در فیلیپین مرتکب جرم شده و، چون اقامت تحصیلی داشته، به همین دلیل دولت فیلیپین تصمیم به دیپورت وی گرفته است.
اما سلطنت طلب ها، همچنان سناریو خود را پی گرفته و در فضای مجازی جنجال سازی کردند. بهاری هم مرتبا در صفحه شخصی خود از بابا لنگ دراز (رضا پهلوی) و سلطنت طلب‌ها برای حمایت‌ها و رفع مشکل خود تشکر می‌کرد.
عاقبت دل بستن دختر ایرانی به رضا پهلوی +عکس و فیلم
اما با گذشت زمان، به نظر می‌آید روز‌های خوش بهاری هم به پایان رسیده است.
 
Play Video
 

این دختر ایرانی، در آخرین پست خود در توئیتر، خطاب به سلطنت طلبان و خانواده پهلوی نوشت: «ما ز یاران چشم یاری داشتیم؛ خب غلط بود آنچه می‌پنداشتیم.»
عاقبت دل بستن دختر ایرانی به رضا پهلوی +عکس و فیلم
این پست بهاری با واکنش مهدی میرقادری، از چهره‌های سلطنت طلب مواجه شد؛ میرقادری مطلبی را علیه بهاری منتشر کرده و در آن تلویحا پشت پرده اقدامات این دختر را بیان کرد.
میرقادری نوشت: «یه روز شاهزاده رو بابا لنگ دراز کرد؛ حالا هم از بابا لنگ دراز خودش طلبکاره که کاری نکرده. عزیزان من این تیپ آدم‌ها رو میشناسم. کسانی که از هر راهی برای رسیدن به آمریکا استفاده می‌کنند و به کمتر از اون هم رضایت نمی‌دهند. حال علت اینکه من هیچ حمایتی از این تیپ اشخاص نمی‌کنم را می‌دانید؟»
عاقبت دل بستن دختر ایرانی به رضا پهلوی +عکس و فیلم
منبع: جام نیوز
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 15973
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *