مسئول گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان معرفی شد

16 آبان 1398 ساعت 10:02

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عودی جعفری به عنوان مسئول گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان منصوب شد.


به گزارش شستون؛ مراسم تودیع و معارفه مسئول گزینش  دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان  با حضور هیئت رئیسه و کارکنان‌  برگزار شد.
 
در جلسه ای که با حضور هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد حجت الاسلام مهدی عودی جعفری  به عنوان مسئول  جدید گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان  معرفی و از خدمات احسان جهان تیغ مسئول قبلی گزینش تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 
دراین جلسه حجت الاسلام مهدی عودی جعفری مسئول امورفرهنگی واحد ضمن عرض تسلیت  شهادت امام حسن  عسکری (ع) و بیان مطالبی چند از اوضاع و شرایط سیاسی حصر امام حسن عسکری  (ع) که ایشان بیشتر عمرخود را یا در زندان ها بوده و یا تحت محاصره،  فلذا ارتباط سهل و آسانی با یاران خود نداشت و معمولا معارف و مقاصد خود را بیشتر از طریق نامه بیان می کرد.
 
وی آغاز امامت حضرت مهدی(عج) را به حاضرین در جلسه تبریک گفتن و بیان کرد: در چنین شرایطی که امام در بین ما حضور فیزیکی ندارد و ما از این نعمت بزرگ بی بهره هستیم خوب است که با انجام اعمالی از قبیل دعا برای فرج حضرتش و همچنین دادن صدقه برای سلامتی امام زمان (ع) حداقل تجدید میثاق و بیعتی دوباره با ایشان داشته باشیم .
 
عودی جعفری به دو ویژگی بارز برای امام اشاره  کرد ویژگی اول اینست که با حضور خود جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد و ویژگی دوم اینست که توجه خاص به محرومان و مستضعفان جامعه می کند و در پایان فرار رسیدن هفته وحدت را تبریک گفت.


کد مطلب: 16000

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/16000/مسئول-گزینش-دانشگاه-آزاد-اسلامی-واحد-سراوان-معرفی

شستون
  https://shastoon.ir