800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

آمریکا هیچ زمانی گره از مشکلات باز نخواهد کرد/ پیامبر اکرم (ص) ستون محکم وحدت میان فرق اسلامی

امام جمعه شهرستان سراوان گفت:نبی مکرم اسلام را ستون محکم وحدت میان مسلمانان و فرق مختلف اسلامی است.
آمریکا هیچ زمانی گره از مشکلات باز نخواهد کرد/ پیامبر اکرم (ص) ستون محکم وحدت میان فرق اسلامی
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری  با اشاره به دیدار جمعی از دانش آموزان با مقام معظم رهبری، بیان کرد: دشمنی دشمنان همچنان ادامه دارد، در مسیر دین اسلام و حقیقت قرار گیریم و با استقامت، مقاومت و ولایت مداری در مسیر عزت و سربلندی گام برداریم تا موجب ذلت دشمنان شود.

 وی با بیان اینکه آمریکا نماد باطل، استکبار، زورگویی و قلدری در جهان است، افزود:  هر کس به امریکا اعتماد کند قطعا شکست خواهد خورد چرا که امریکا از ابتدای انقلاب تا کنون هزار خدعه علیه ملت انجام داده و هر کجا که مقابل اقتدار اسلامی و منظومه حقیقی انقلاب ایستاده شکست خورده است.

 امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: مسئولان و دولتمردان باید نسبت به تحقق شعار سال دقت داشته باشند و با گران فروشی، احتکار، رانت و فساد مقابله کنند، نباید مقابل برخی از موضاعات چشم پوشی و سستی کرد  چرا که دشمن با تمام قدرت در حال فشار آوردن  است و لازم است دولتمردان در این برهه از زمان جهادی عمل کنند.

 حجت الاسلام و السملمین بامری اضافه کرد: تجزیه طلبی، آشوب طلبی، محاصره اقتصادی و تحریک قومیت ها از جمله توطئه های دشمن در کشور بوده  اما مردم ایران با فهم و بصیرت معقولانه مقابل دسیسه دشمنان ایستادگی کردند، اما نیاز است مسئولان نیز دقت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه شهرستان سراوان  با اشاره به اینکه مدتی مردم را به بهانه برجام منتظر نگه داشتند، تصریح کرد: امریکایی ها قابل اعتماد نسیتند، هیچ زمانی گره از مشکلات باز نخواهند کرد چرا که به دنبال محدود کردن انقلاب اسلامی و مانع از ترویج گفتمان انقلاب هستند.

 حجت الاسلام و السملمین بامری خاطر نشان کرد: در این زمان فرزند آوری بسیار امر مهمی است، فرزند نعمت و بازویی برای رزق آوری است، شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر یک فرهنگ غلط است که موجب خسران می شود.

وی با توجه به هفته وحدت، اذعان کرد:  وجود نازنین پیامبر اسلام (ص) باید میان مسلمانان وحدت، برادری و همگرایی ایجاد کند و نباید بغض های شیطانی که برخی از شیطان صفتان در دل دارند مانع از ایجاد وحدت میان فرق اسلامی شود.

امام جمعه شهرستان سراوان نبی مکرم اسلام را ستون محکم وحدت میان مسلمانان دانست و افزود:  با رفتار، گفتار  و مراودات الگویی برای وحدت در جهان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اتفاقات اخیر رخ داده در کشور عراق و لبنان، گفت: دشمن از خواسته به حق مردم عراق از دولتمردان در حال سوء استفاده و موج سواری است، لازم است که مردم عراق و لبنان به خوبی دشمنی شدمنان را بشناسند و وحدت و همگرایی میان مردم این دو کشور بیشتر شود.

وی با اشاره به کمبود سیلندر گاز مایع در چند روز اخیر در شهرستان سراوان خواستار برخورد و نظارت جدی مدستگاه های نظارتی شد و از مسئولین دستگاه های امنیتی خواست تا با توجه به سرقت های گزارش شده در چند روز اخیر، با افرادی که امنیت مردم شهر را بر هم می زند برخورد قاطع انجام دهند.

 انتهای پیام/
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 16016
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *