با حضور جمعی از مسئولین انجام شد؛

نواخته شدن زنگ وحدت در شهرستان سراوان+تصویر

19 آبان 1398 ساعت 8:45

صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین زنگ وحدت در شهرستان سراوان نواخته شد.


به گزارش شستون، زنگ وحدت به مناسبت هفته وحدت با حضور امام جمعه شهرستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت، فرمانده سپاه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و دانش آموزان در مدرسه پسرانه فرهنگیان نواخته شد.

 حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در حاشیه این مراسم  بیان کرد: ایام هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص)  که خود فضل و نعمت برای بشر است که خداوند متعال به دنیای بشر هدیه کرد و بشر را از همه نعمات در این عالم و عالم دیگر بهره مند ساخت.



وی افزود: شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت و اسلام باید بدانید که وحدت مهم ترین و اساسی ترین مسئله ای است که خداوند متعال، نبی مکرم اسلام، ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین به ما آموخته اند.

 امام جمعه شهرستان سراوان گفت: از صدر حضور اسلام در عالم بشری دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه میان ملت های اسلامی و فرق های اسلامی بوده اند.



حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه در سیره نبوی به وحدت سفارش شده است، ادامه داد:  برخی از جاهلان در دنیای اسلام با جهالت بر اساس احساسات شیطانی و تعصبات غلط بر مرکب شیطانی دشمنان سوار شده و کلام افتراق و جدایی سر می دهند.

 وی خاطر نشان کرد:  در ایران اسلامی و در گفتمان سراسر نور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بحث وحدت را که بر اساس بصیرت نسبت به حرکت دشمنان داشته اند، در انقلاب اسلامی ایجاد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16040

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/16040/نواخته-شدن-زنگ-وحدت-شهرستان-سراوان-تصویر

شستون
  https://shastoon.ir