800
۰
نتیجه دیدار ایران و عراق را شما پیش بینی کنید؛

پیش بینی فوتبال ایران و عراق

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق فردا به مصاف هم می‌روند و شما مخاطبین باشگاه خبرنگاران می‌توانید نتیجه این دیدار را پیش بینی کنید.
پیش بینی فوتبال ایران و عراق
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا (پنجشنبه ۲۳ آبان ماه) ساعت ۳۰: ۱۷ در ورزشگاه ملی شهر امان پایتخت اردن به مصاف هم خواهد رفت.
این دیدار برای هر ۲ تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و برد در این بازی می تواند هر یک از این تیم ها را برای صعود به جام جهانی امیدوار کند.
این دیدار چهارمین بازی تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۰ است و ملی پوشان فوتبال ایران در بازی اول با حساب ۲ بر صفر هنگ کنگ را در خانه اش شکست دادند و در بازی دوم مقابل کامبوج با ۱۴ گل در ورزشگاه آزادی به پبروزی رسیدیم، اما در سومین دیدار برابر تیم بحرین در منامه با یک گل شکست خوردیم و این اتفاق بازی ایران و عراق را با حساسیت ویژه‌ای روبرو کرده است.
در حال حاضر تیم ملی فوتبال کشورمان با ۶ امتیاز در رده سوم گروه قرار دارد.

شما مخاطبان گرامی می توانید این دیدار را از لینک  پخش زنده فوتبال ایران و عراق فردا پنجشنبه ۲۳ آبان ماه راس ساعت ۳۰: ۱۷ از سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید. ضمن اینکه می توانید نتیجه دیدار تیم های فوتبال ایران و عراق را پیش بینی و در قسمت نظرات کاربران برای ما ارسال کنید.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 16109
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *