800
۰
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

تشدید نظارت بازرسان بر بازار/ پرونده های گران فروشی خارج از نوبت رسیدگی می شود

حیدر میرزایی گفت: با توجه به سهمیه بندی بنزین و تغییرات در قیمت سوخت، هیچ شخصی بدون تصویب کمیته نظارت و ستاد تنظیم بازار استان حق افزایش قیمت در کالا و خدمات را نخواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف با سودجویان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
تشدید نظارت بازرسان بر بازار/ پرونده های گران فروشی خارج از نوبت رسیدگی می شود
به گزارش شستون؛ حیدر میرزایی در گفت وگو با عصرهامون افزود: در همین راستا گشت های مشترک تعزیرات حکومتی جهت رصد  و کنترل بیشتر بازار و مراکز خدماتی با همرائی سایر دستگاه ها از جمله صنعت معدن و تجارت، نیروی انتظامی، شرکت پخش فرآورده های نفتی، اتاق اصناف، استاندارد و... تشدید خواهد شد.
 
میرزایی تصریح کرد: در سراسر استان پرونده های گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و عدم عرضه کالا به صورت خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفین بدون اغماض برخورد خواهد شد.

به گفته میرزایی؛ از امروز تیم های بازرسی با تعداد بیشتر و استفاده از ظرفیت بازرسان مضاعف آغاز می شود و همه قیمت ها تحت کنترل و زیر ذره بین می باشد.
 
وی افزود : شهروندان هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی و غیرواقعی را از طریق تماس با سامانه های ۱۲۴ بازرسی صنعت معدن و تجارت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در سراسر استان اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان موارد بررسی و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی صورت گیرد.
 
انتهای پیام/
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 16142
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *