800
۰

آخرین وضعیت تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان/ میزان افزایش حق بیمه هنوز مشخص نیست

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان و تغییرات تعهدات در دوره جدید توضیح داد.
آخرین وضعیت تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان/ میزان افزایش حق بیمه هنوز مشخص نیست
به گزارش شستون؛ گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان برای دوره جدید اظهار کرد: امسال تمام تلاش ما بر این است که در بیمه تکمیلی فرهنگیان به هیچ وجه تعهدات را کاهش ندهیم و حتی اگر امکان داشته باشد گستره تعهدات آن را ارتقا هم بدهیم.
او ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و وزیر آموزش و پرورش سعی داریم پرداخت خسارات به افراد تحت پوشش بیمه‌ای به روز رسانی شود یعنی در سریع‌ترین زمان ممکن و کاملا به روز این تعهدات بیمه‌ای پرداخت شود؛ اکنون برای پرداخت تعهدات بیمه‌ای حداکثر ۴۵ روز زمان می‌برد البته ناگفته نماند که تمام هزینه بیماران صعب العلاج علی رغم تمام محدودیت‌های مالی فعلی در کمتر از ۲۴ ساعت پرداخت می‌شود.
شرط آموزش و پرورش برای عقد قرارداد با شرکت‌های بیمه‌ای
کریمی فر درباره شرکت طرف قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان بیان کرد: هنوز تصمیم قطعی مشخص نیست و باید مناقصه برگزار کنیم تا با شرکتی که بهترین خدمات با نازل‌ترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهد، وارد مذاکره و عقد قرارداد شویم همچنین کیفیت خدمات رسانی برای ما اهمیت دارد بنابراین شرکت طرف قرارداد باید رضایت‌مندی نسبی فرهنگیان را به دست آورد و در خدمات رسانی هم امکانات لازم را داشته باشد.
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا برای دوره جدید هم همانند سال گذشته دو تعرفه برای فرهنگیان در نظر گرفته می‌شود یا خیر، اظهار کرد: در دوره جدید هم همین شرایط را در نظر می‌گیریم البته سعی بر این است تا سقف تعهدات را در برخی موارد افزایش دهیم و حق بیمه هم افزایش خواهد داشت البته هنوز میزان افزایش مشخص نیست، ولی تلاش بر این است تا با حداقل قیمت و تعهدات افزایشی قرارداد جدید منعقد شود.
بیشتر بخوانید: پاسخ به سوالات دانش‌آموزی شما
رایزنی برای جانمایی خدمات دندانپزشکی در بیمه تکمیلی فرهنگیان
او در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه آیا خدمات دندان پزشکی جزو تعهدات بیمه‌ای قرار می‌گیرد یا خیر، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که در قرارداد جدید خدمات دندان پزشکی را هم جانمایی کنیم، اما هنوز این موضوع قطعی نشده است.
کریمی فر با اشاره به اینکه خدمات فعلی بیمه‌ای برای فرهنگیان تا اول دی ماه برقرار است، گفت: تعیین تکلیف قرارداد جدید بیمه‌ای هم تا نیمه آذر ماه به نتیجه خواهد رسید  و بعد از اتمام دوره جاری، خدمات جدید بیمه‌ای را در نظر می‌گیریم.
انتهای پیام/
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 16178
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *