امام جمعه شهرستان سراوان:

ایران اسلامی عزتمند ترین و امن ترین کشور دنیا است/ افتراق، پلیدترین برنامه دشمن در کشورهای اسلامی

4 آذر 1398 ساعت 11:05

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: با وجود تمامی تحریم ها و مشکلات ایجاد شده توسط کشورهای مستکبر در جهان، امروز ایران اسلامی در عالم عزتمند است و با وجود تمامی سختی ها استقلال و آرمان های خود را حفظ کرده ایم.


به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع دانشجویان مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان ضمن پاسداشت هفته بسیج، بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران یک منشور راهگشا با یک چشم انداز صحیح و دقیق است که ما را نسبت به گذشته آگاه و به سمت آینده ای روشن سوق می دهد.

 وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران که از منظومه فکری مقام معظم رهبری  تراوش کرده، گذشته را به خوبی نشان داده  که لازم است دستاوردهایی که در طول چهل سال انقلاب به وجود آمده را بشناسیم.

 امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: دانشجویان دقت داشته باشند که انقلاب اسلامی ایران یک حقیقتی است که دشمنان در تلاش هستند با برنامه ریزی نگذارند گفتمان انقلاب به خوبی درک شود.

 حجت الاسلام و المسلمین بامری  با بیان اینکه اگر گفتمان انقلاب و مسیر فکری امام را درک نکنیم، علاقمندی به انقلاب، ارزش ها، عظمت و چشم انداز انقلاب کم و دچار غبار آلدوگی ذهنی می شود، اضافه کرد: قطع دستد استکبار و استبداد از ایران اسلامی، اقتدار، عظمت، استقلال و امنیت از مهم ترین دستاوردهای انقلاب در کشور است که باید از چنین حقیقت های پاسداری کرد.

وی تصریح کرد: با وجود تمامی تحریم ها و مشکلات ایجاد شده توسط کشورهای مستکبر در جهان، امروز ایران اسلامی در عالم عزتمند است و با وجود تمامی سختی ها استقلال و آرمان های خود را حفظ کرده ایم.

 امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی ایران مقابل تمام پستی ها و رذایل عالم با شاخص های خود مقابله کرده است، اذعان کرد: امروز ایران در جهان به عنوان مستقل ترین و امن ترین کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: یکی از پلید ترین اهداف و طراحی های دشمن ایجاد افتراق و جنگ میان کشورهای مسلمان به ویژه ایران است، اما وحدت میان فرق اسلامی در اسلام به گونه ای ایجاد شده که در دیگر نقاط جهان به الگو تبدیل شده است.

وی جبهه مقاومت را از دیگر دستاوردهای اساسی انقلاب در نقاط مختلف دنبپیا عنوان کرد  که فرهنگ سازی آن از انقلاب اسلامی ایران آغاز شده و اهداف شوم اسرائیل و آمریکا را نقش بر آب کرده است.
امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به اینکه انقلاب پرچم اسلام را در دست دارد به دانشجویان توصیه کرد تا با خود سازی ، شایستگی را در خود به وجود آورند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه در طول چهل سال با تمام سختی ها و توطئه ها در مسیر پاسداشتی از آرمان های انقلاب، هیچ گونه خیانتی ندیده ایم، استکبار ستیزی، الهی بودن، اسلام خواهی و خدا محوری را از مهم ترین و اساسی ترین شاخص های انقلاب دانست.


انتهای پیام/
 


کد مطلب: 16217

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/16217/ایران-اسلامی-عزتمند-ترین-امن-کشور-دنیا-افتراق-پلیدترین-برنامه-دشمن-کشورهای

شستون
  https://shastoon.ir