پخش مجدد سریال تکراری صف های طولانی در سراوان/ تقسیم بندی جایگاه های سوخت برای کاهش ازدحام خودروها

14 آذر 1398 ساعت 9:00

با توجه به اعمال سهمیه جدید خودروهای وانت، موج جدیدی از صف های طولانی در جایگاه های سوخت شهرستان سراوان شکل گرفت که این امر سوخت گیری را برای شهروند و کارمندان با مشکل مواجه کرده است.


به گزارش شستون، در دو هفته اخیر با اعلام سهمیه و اصلاح قیمت بنزین در کشور و اعمال سهمیه جدید خودروهای وانت، بار دیگر صف های بنزین در شهرستان سراوان طولانی شد و این صف ها گاها به چند کیلومتر می رسد.

 یکی از شهروندان سراوانی در گفت و گو با شستون بیان کرد: صف های بنزین در شهرستان به قدری طولانی است که گاها بیش از چهار ساعت در صف بوده است.

ساماندهی صف های طولانی مطالبه مردم سراوان از مسئولین
 وی با بیان اینکه کارگر ساختمانی است، افزود: از صبح تا ساعت 3 بعدازظهر به کار ساختمانی مشغول است و پس از آن برای دریافت بنزین به هر پمپ بنزینی که در شهر وجود داشت، مراجعه کرده اما شاهد صف های بسیار طولانی و طویل در شهر بوده است.

این شهروند سراوانی از مسئولین مربوطه خواست تا چاره اساسی برای این معضل اندیشیده کنند چرا که با خستگی ناشی از کار باید ساعت ها نیز در صف بنزین منتظر بماند.

 یکی از کارمندان شهر سراوان در تماس تلفنی با این پایگاه خبری ضمن گلایه از صف های طولانی بنزین در شهرستان، گفت: به مدت سه روز نتوانسته بنزین مورد نیاز خود را تهیه کند و به ناچار از بازار آزاد خریداری کرده است.

گلایه شهروندان سراوانی از توزیع بنزین در گالن
 وی افزود: چرا نظارت دقیق بر روی پمپ بنزین ها انجام نمی شود تا با مدیریت صحیح و عدم توزیع سوخت خارج از شبکه صف های طولانی را مدیریت کنند؟

این شهروند سراوانی ادامه داد: مگر یک کارمند چقدر حقوق دریافت می کند که آن را هم به دلیل صف های طولانی بنزین در سراوان، برای تهیه بنزین آزاد مصرف کند؟

وی خاطر نشان کرد: تعداد تاکسی های آژانس در سراوان بسیار اندک، مسئولین نیز هر بار وعده راه اندازی خط واحد را می دهند اما همچنان این وعده محقق نشده و به ناچار مجبور به استفاده از خودرو شخصی جهت رفت و آمد به محل کار می باشد.

اعمال سهمیه جدید بنزین وانت بارها علت طولانی بودن صف بنزین در سراوان
علیرضا شهرکی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون علت طولانی بودن صف های بنزین در این شهرستان را اعلام سهمیه جدید بنزین عنوان کرد و ادامه داد: در سراوان خودرو وانت بسیار زیاد وجود دارد و با توجه به افزایش سهمیه بنزین این خودروها، منجر به ازدحام در پمپ بنزین ها شده است.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر کمبود بنزین در شهرستان مشاهده نمی شود، گفت: پمپ های بنزین به صورت روزانه شارژ می شود و هیچ گونه مشکلی در تأمین سوخت شهرستان وجود ندارد.

فرماندار سراوان خاطر نشان کرد: توزیع سوخت داخل گالن و خارج از شبکه کاملا غیر قانونی است و طبق قانون با افراد خاطی برخورد می شود.

تقسیم بندی جایگاه ها برای ساماندهی اوضاع صف های طولانی بنزین
 شهرکی در خصوص ساماندهی و از بین رفتن صف های طولانی بنزین، خاطر نشان کرد: از 15 آذر جایگاه های بنزین در شهرستان تقسیم بندی می شود تا ازدحام موجود کاهش یابد.

 وی تصریح کرد: وانت بار ها در جایگاه صالح (آسپیچ) و جایگاه امام علی (ع)، خودروهای سواری در جایگاه پاک گوهر و طاها، خودروهای دولتی، امدادی، نظامی و مسافرین از جایگاه خسروی می توانند سوخت مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 انتهای پیام/ 


کد مطلب: 16264

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/16264/پخش-مجدد-سریال-تکراری-صف-های-طولانی-سراوان-تقسیم-بندی-جایگاه-سوخت-کاهش-ازدحام-خودروها

شستون
  https://shastoon.ir