800
۰
در راستای حمایت از دامداران ومرغداران؛

بیش از 49هزارتن نهاده دامی در سیستان وبلوچستان توزیع شد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: در راستای حمایت از دامداران ومرغداران بیش از 49هزارتن نهاده دامی از ابتدای سال تاکنون در استان توزیع شد.
بیش از 49هزارتن نهاده دامی در سیستان وبلوچستان توزیع شد
به گزارش ششتون، محمد رضا بندانی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: در راستای حمایت از دامداران ومرغداران استان وتأمین خوراک مورد نیاز دام وطیور از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 49 هزار و 800 تن نهاده دام و طیور در سطح شهرستان های استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: نهادهای دام و طیور توزیع شده شامل دو هزارو 828تن سویا، چهار هزار و 986تن ذرت، 40هزار تن سبوس و دو هزار تن جو می باشد.

وی تصریح کرد: این نهاده ها با همکاری وزارت جهادکشاورزی،پشتیبانی امور دام کشور و استان تهیه و با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها بین متقاضیان توزیع شده است.

شایان ذکر است در حال حاضر در سیستان و بلوچستان سه هزار و 718 واحد پرورش گاو  شیری و پرواربندی گوساله صنعتی و کوچک روستایی،91 واحد پرواربندی وپرورش شترشیری صنعتی و کوچک روستایی، هزار و 382 واحد پرواربندی گوسفند و بز و بره صنعتی و کوچک روستایی و 249 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی،مرغ مادر، مرغ تخمگذار، شتر مرغ، بوقلمون، بلدرچین و کبک مشغول فعالیت می‌باشند.

انتهای پیام/
 
 
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 16319
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *