تشکیل صف طولانی برای ثبت نام کالابرگ نفت سفید در سراوان/ ناحیه نفت تعداد کاربران را افزایش دهد

20 آذر 1398 ساعت 8:47

تشکیل صف های طولانی این بار به ثبت نام کالابرگ نفت سفید در شهرستان سراوان رسید که می طلبد مسئولین با افزایش تعداد کاربران این معضل را رفع کنند.


به گزارش شستون، این روزها صف های طولانی دیگر به یک سریال تکراری در شهرستان سراوان تبدیل شده و هر روز در نقاط مختلف شهرستان شاهد تشکیل صف های جدیدی هستیم.

 پس از تشکیل صف بنزین، نوبت دهی برای پزشک متخصص و سیلندر گاز این بار شاهد تشکیل صف ثبت نام برای کالابرگ نفت سفید در این شهر می باشیم لذا می طلبد مسئولین مربوطه با تدابیر لازم جهت رفاه حال شهروندان به این معضل نیز رسیدگی کنند.

ایرج رستم زهی در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه مردم چه گناهی انجام داده اند که بخاطر بی تدبیری مسئولین باید در رنج باشند، بیان کرد: مسئولین شرکت نفت تدابیر لازم را انجام داده و با افزایش تعداد کابران صف تشکیل شده برای ثبت نام کالابرگ نفت سفید را کاهش دهند.

 وی افزود: در حال حاضر یک کاربر در جهاد کشاورزی مشغول به ارائه خدمات به شهروندان است، اما می طلبد تعداد کاربران افزایش یابد تا مردم در رنج نباشند.

عضو شورای شهر سراوان خاطر نشان کرد:  در چند ماه اخیر مسئول وقت ناحیه نفت سراوان فرم های مربوطه را تحویل نمایندگی های فروش نفت جهت رفاه حال شهروندان داده بود، تا ثبت نام انجام شود، اما تغییر مدیریت مشکلات دیگر برای شهروندان به وجود آمد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16380

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/16380/تشکیل-صف-طولانی-ثبت-نام-کالابرگ-نفت-سفید-سراوان-ناحیه-تعداد-کاربران-افزایش-دهد

شستون
  https://shastoon.ir