800
۰
به بهانه افزایش قیمت بنزین؛

نرخ اجاره بهای مسکن در سراوان روند صعودی گرفت

با افزایش قیمت بنزین هزینه بهای اجاره مسکن در شهرستان سراوان روند صعودی به خود گرفت.
نرخ اجاره بهای مسکن در سراوان روند صعودی گرفت
به گزارش شستون، همزمان با بالا رفتن هزینه سوخت، هزینه اجاره بهای مسکن در شهرستان سراوان روند صعودی به خود گرفت که این امر موجب نارضایتی شهروندان شده است.

 یکی از شهروندان سراوانی در گفت و گو با شستون بیان کرد: یک هفته بعد از افزایش قیمت بنزین، مالک هزینه بهای مسکن را 200 هزار تومان در ماه افزایش داده است.

 وی گفت: قرار بود هزینه ها ثابت بماند و افزایشی نداشته باشد، حال چرا باید اجاره مسکن بالا رود، چرا مسئولین مربوطه نظارت کافی را ندارند؟

 یکی دیگر از شهروندان سراوانی به خبرنگار شستون، گفت: با توجه به افزایش نرخ بنزین، بنگاه های معاملاتی مسکن در سراوان، نرخ اجاره بها را تا 30 درصد افزایش داده اند.

 وی ادامه داد: قبل از افزایش قیمت بنزین، 400 هزار تومان برای مسکن اجاره پرداخت می کرده، اما با افزایش قیمت بنزین باید 700 هزار تومان در ماه پرداخت کند.

 این شهروند سراوانی خاطر نشان کرد: اگر براساس نرخ تورم نیز اجاره بها افزایش می یافت، باید به جای 700 هزار تومان 550 هزار تومان اجاره پرداخت شود.

براساس تورم هزینه اجاره بها در سراوان افزایش داشت
بلوچ زهی یکی از بنگاه داران شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: قیمت اجاره بهای مسکن در ماه اخیر حدود 30 درصد  در سراوان افزایش یافته است.

 وی افزود: قانون مصوبی در شهرستان وجود ندارد که بر اساس آن  اجاره بهای مسکن مشخص شود، هر فرد باب میل خود اجاره مسکن را مشخص می کند.

این بنگاه دار سراوانی خاطر نشان کرد: از هیچ نهادی نرخنامه دریافت نکرده است و براساس تورم هزینه اجاره بها در سراوان افزایش یافته است. 

انتهای پیام/
يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 16531
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *