800
۰
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری سیستان و بلوچستان:

بیش از 3 هزارنفر از مردم استان در تشییع سردار سلیمانی شرکت کردند

تیمور باقری گفت:افزون بر 74 دستگاه اتوبوس سیستان و بلوچستان بیش از 3 هزار عزادار را جهت شرکت در مراسم تشییع سردار سلیمانی، جابجا کردند.
بیش از 3 هزارنفر از مردم استان در تشییع سردار سلیمانی شرکت کردند
به گزارش شستون؛ تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در تشریح خبرفوق به خبرنگار عصرهامون افزود:  افزون بر 74 دستگاه اتوبوس از ۱۶ دی ماه جاری تاکنون 3 هزار و 10 نفر از هم استانی های عزیز را جهت شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به استان کرمان جابجا کردند.

وی بیان کرد: همزمان با حضور میلیونی مردم شریف ایران در وداع با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بنا به تاکید سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای کشور مبنی بر تامین و اعزام حداکثری ناوگان مسافربری (اتوبوسی) جهت جابجایی هم استانی‌هایی که قصد شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سردار سرافراز اسلام را داشتند، انجمن های صنفی بخش مسافری استان آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردند.

وی با تقدیر از انجمن های صنفی و شرکت های مسافربری سیستان و بلوچستان، بیان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته جابجایی هم استانی های گرامی در این مراسم باشکوه و معنوی با تخفیف 50 درصدی از طرف شرکت های مسافربری انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه این اداره کل همواره آماده خدمات رسانی به مردم شریف استان و حضور در تمامی صحنه های خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد، تصریح کرد: تمعیدات لازم جهت بازگرداندن عزاداران در شامگاه 17 دی ماه اندیشیده شده است.
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 16789
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *