800
۰
در جمع مردم شهید پرور سوران مطرح شد؛

سردار سلیمانی نمادمقاومت و مجاهدت در منطقه/ انتقام سخت مطالبه امت اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین نوری انتقام سخت را مطالبه و خواست امت اسلامی دانست و گفت: امروز معنی سنگر مستحکم یعنی سپاه را می دانیم، انتقام سخت به وسیله شیر دلان و سربازان اسلام در داخل کشور به دست سپاه پاسداران گرفته خواهد شد تا بار دیگر به جهان ثابت شود که ملت مسلمان پیرو رهبر خود خواهد بود.
سردار سلیمانی نمادمقاومت و مجاهدت در منطقه/ انتقام سخت مطالبه امت اسلامی است

به گزارش شستون، مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاح قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش با حضور امام جمعه اهل سنت سیب و سوران، فرماندار، مسئولین، خانواده معظم شهدا و جمعی از مردم ولایتمدار و شهید پرور در سوله ورزشی صالحین این شهرستان برگزار شد.


مولوی پیام امام جمعه اهل سنت شهرستان سیب و سوران گفت: شهادت در راه خداوند یک نعمت است که نصیب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش شده است.

وی افزود: سردار سلیمانی نماد صبر، مقاومت و مجاهدت در منطقه ابود که به صورت ناجوانمردانه توسط استکبار جهانی و شیطان بزرک به شهادت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین نوری نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان با بیان اینکه آمریکا سرکرده کفر جهانیست و هیچ غلطی نمی کند، گفت: سردار سلیمانی اسوه مردانگی، شجاعت  و استقامت بود که یک حکومت بزرگ را آماده کرد تا از از اسلام دفاع کند.



وی ادامه داد: اگر نیت خالص و قرب الی الله نبود، میلون ها نفر برای بدرقه پیکر پاک و مطهر شهدای مقاوت در ایران اسلامی در میادین حضور نمی یافتند.

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان افزود: از سردار سلامی فرمانده کل سپاه قدر دانی می کند که در مکتبی قرار گرفته اند که نشأت گرفته از مکت سرخ عاشوراست.

حجت الاسلام و المسلمین نوری انتقام سخت را مطالبه و خواست امت اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: امروز معنی سنگر مستحکم یعنی سپاه را می دانیم، انتقام سخت به وسیله شیر دلان و سربازان اسلام در داخل کشور به دست سپاه پاسداران گرفته خواهد شد تا بار دیگر به جهان ثابت شود که ملت مسلمان پیرو رهبر خود خواهد بود.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 16801
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *