در جمع مردم سراوان مطرح شد؛

شور و شعف مجاهدت در دنیای اسلام خاموش نشدنی است/ با صبر و حوصله پاسخ قاطع به دشمن داده می شود

19 دی 1398 ساعت 12:45

مراسم نکوداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در سراوان برگزار شد.


به گزارش شستون، مراسم نکوداشت یاد و خاطر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش با حضور علمای تشیع و اهل سنت، مسئولین، دانشجویان، دانشگاهیان و مردم شهیدپرور سراوان در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب هموراه در حال توطئه هستند و با به شهادت رساندان مردان  بزرگ به دنبال پیاده سازی خدعه های خود در جهان اسلام هستند.

 وی افزود: به شهادت رساندن سردار سلیمانی باعث شد تا ننگ و توطئه آنها به جهانیان ثابت و چهره واقعی کفار به دنیا نشان داده شود.

 امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه  آمریکای جنایت کار، اسرائیل غاصب و حکام صعودی بدانند اگر اقدامی انجام دهند در مسیر خدا با محوریت اسلام و گفتمان مکتب اسلام مقابل آنها می ایستیم، ادامه داد: آمریکا سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس را به شهادت رساند تا جبهه مقاومت عقب نشینی کند اما همانطور که مشاهده شد شور و شعف مجاهدت در دنیای اسلام خاموش نشدنی است چرا که سران کفر مجاهدت و مقابله با کفر و ظرفیت گفتمان انقلاب اسلامی را درک نکردند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اخلاص در عمل، مجاهدت، شجاعت در میدان رزم، انقلابی بودن، ولایتمداری و دشمن شناسی را از خصوصیت بارز شهید سپهبد سردار سلیمانی بیان و اذعان کرد: شلیک موشک های بالستیک به مقر های آمریکایی شجاعت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد و که این پاسخ آغاز انتقام سختی است که امریکا گرفته خواهد شد.

مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان نیز گفت:  جامعه اهل سنت ترور شهید سپهبد حاح قاسم سلیمانی را محکوم می کند.

  وی با بیان اینکه امروز جهان اسلام ملتهب است، افزود: مسلمانان وظیفه دارند از ارزش ها و دین اسلام پاسداری کنند، از سردمداران کفر، استکبار و ناجوانمردان انتظار پاسداری نیست.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان ادامه داد: غزوات پیامبر اکرم(ص) را به یاد بیاوریم که چگونه با تعداد کم مقابل ستمگران و کفار ایستاد که امروز هم نیروهای سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشور مقابل هر توطئه و دخالت دشمن ایستادگی می کنند.

مولوی ساداتی با اشاره به اینکه در تشییع پیکر شهدای مقاومت حضور تاریخی و میلیونی مردم ولایمدار ایران اسلامی را مشاهده کردیم. گفت: مشاهده کردیم که با به شهادت رساندن سردار سلیمانی قلب تمامی دردمندان جهان از جمله کشمیر، هند، عراق، لبنان و سوریه دردمند است.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مقاومت با برنامه ریزی  و با صبر و حوصله پاسخ سخت، شدید و قاطع به دشمن می دهیم تا در تاریخ ثبت شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با اشاره به اینکه قدس اولین قبله مسلمانان است، تصریح کرد: آمریکای جنایت کارکسی که دشمن مسلمانان است و در جهان منفور ترین و جنایت کار ترین دولت در جهان است، پیایگاه خود را در بیت المقدس قرار داده، اما خداوند ناظر و شاهد است که خون شهدا به رایگان نخواهد رفت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16813

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/16813/شور-شعف-مجاهدت-دنیای-اسلام-خاموش-نشدنی-صبر-حوصله-پاسخ-قاطع-دشمن-داده-می-شود

شستون
  https://shastoon.ir