800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

حضرت فاطمه (س) افضل ترین بانوان عالم است/ به رخ کشیدن پویایی انقلاب با حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدای مقاومت

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: پویایی و انقلابی بودن مردم ایران با حضور میلیونی در تشییع پیکر شهدای مقاومت به رخ جهانیان کشیده شد.
حضرت فاطمه (س) افضل ترین بانوان عالم است/ به رخ کشیدن پویایی انقلاب با حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدای مقاومت
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، بیان کرد: حضرت فاطمه (س) از تمام زنان عالم افضل تر است.

 وی با اشاره به اینکه جوانان دقت داشته باشند در امر ازدواج، ازدواج حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند، افزود: عبادت، حجاب، عفاف، همسر داری، فرزند داری، همسایه داری و زهد حضرت زهرا (س) در جامعه الگو قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: شهادت سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی این مرد بزرگ اسلام، مجاهد با اخلاص، با تدبیرو برجسته خدایی و ولایی که در راه مقاومت به دست جنایتکاران این عصر به شهادت رسید،  یقینا مسیر آن شهید والا مقام پر رهرو خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با توجه به اینکه شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده مسلط در میدان جنگ با رعایت حدود شرعی بود، اضافه کرد: دشمنان شیطان صفت انقلاب اسلامی ایران درتلاش هستند تا مردم را از انقلاب نا امید کنند اما با حضور در تشییع پیکر شهدای مقاومت، زنده بودن و پویایی انقلاب به رخ جهانیان کشانده شد.

وی خاطر نشان کرد: شجاعت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی سردار سلیمانی بی نظیر بود  که باید از این برجستگی سردار شهید درس و پند گرفت و خدعه ها و دشمنی دشمنان را بشناسیم و شک و شبهه ای در دشمنی دشمنان نداشته باشیم.

 امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: دشمن با مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دست به توطئه می زند تا ایمان و غیرت را از مردم بگیرند و پایبندی به خون شهدا و انقلاب را کمرنگ کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش همدلی،  و وحدت را زنده و بستر مناسبی را راه مقاومت و مجاهدت به وجود آورد، اذعان کرد: حضور پر رنگ مردم در سراسر ایران اسلامی و ولایی نشان از دشمن شناسی، انقلابی گری، دوستی  و ولایی بودن مردم داشت.

وی گفت: اقدام شجاعانه و به موقع فرزندان انقلاب در هوا و فضای سپاه پاسداران برای دشمن سخت و دردناک بود که هیبت پوشالی آمریکا را در هم کوبید.

 امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه قاآنی نسخه دیگر شهید سلیمانی است، تصریح کرد:  سردار قاآنی چهل سال در محور مجاهدت و مقاومت حضور داشته و به عنوان مغز متفکر شجاع، باد تدبیر انقلابی از وی یاد می شود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری جان باختن تعدادی از هموطنان در تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در حادثه سقوط هواپیما را تسیلت گفت.

انتهای پیام/
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 16816
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *