امام جمعه سراوان:

انقلاب اسلامی ایران هدیه از جانب خداوند به مردم ایران بود/ شکسته شدن هیبت پوشالی آمریکا با سیلی محکم سپاه

22 بهمن 1398 ساعت 10:59

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت:انقلاب اسلامی ایران هدیه ای از جانب خداوند متعال است که مردی انبیاء گونه با فهم دقیق از اسلام، مقابل نمرودیان و فرعونیان زمان قد علم کرد و اسلام را از عالم بشری که توسط افکار پلید و شیطانی در حال محو شدن بود، رها ساخت.


به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با اشاره اینکه ایام الله دهه فجر یادآور دوران غلبه حق علیه باطل است، بیان کرد:  پاسداشت و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران این نعمت بزرگ الهی باید با شکوه برگزار شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران هدیه ای از جانب خداوند متعال است که مردی انبیاء گونه با فهم دقیق از اسلام، مقابل نمرودیان و فرعونیان زمان قد علم کرد و اسلام را از عالم بشری که توسط افکار پلید و شیطانی در حال محو شدن بود، رها ساخت.

 امام جمعه شهرستان سراوان اضافه کرد: امام (ره) با همراهی یاران خود توطئه از دشمنان دین خدا به خوبی آگاهی پیدا کردند و با مقابله با انسان های ناپسند که بردگانی دست بسته و پادو برای استکبار و احقاق مسائل شیطانی  ماموریت داشتند، انفجار نور در ایران ایجاد شد.

 حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایجاد تحول در کشور افراد خفته که دل های آنها به سمت شیطان و به خاک کشیده شده بود، صدای دلنشین و طراوت عطر آگین انقلاب به مشام و ذهن آزادی خواهان عالم رسید.

 وی با توجه به اینکه هویت و ذات انقلاب اسلامی ایران الهی است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران دست استبداد، ظلم و استکبار حاکمان پلید پهلوی را از این مملکت قطع  و استقلال، آزادی، عزتمندی و شرافت را به کشور بازگرداند.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه تمام بشریت از حقیقت و پرچم اسلام بهره برده اند، اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران نسخه دقیق و حقیقی از انقلاب جهانی پیامبر اسلام (ص) بود که با الگو گیری از نبی مکرم اسلام ایجاد شد.

 حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه امروز دشمن مقابل انقلاب اسلامی ایران ضعیف شده آن هم با مجاهدت فرزندان رهبر که با تلاش شبانه روزی موشک های نقطه زن را تولید کرده اند، گفت: دشمن سردار سلیمانی سردار سرافراز اسلام را ترور و به شهادت رساند اما حضور چند ده میلیونی مردم در مراسم تشییع این شهید یک ندا و نهیب بزرگ به استکبار جهانی بود.

 وی خاطر نشان کرد:  سیلی محکم به آمریکا پس از شهادت سردار  سلیمانی به پایگاه عین الاسد  هیبت پوشالی آمریکا را شکست.

امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به تمامی فراز و فرود ها و توطئه های دشمن از مردم خواستار حفظ وحدت و برادری در جامعه، پیروی از ولایت فقیه و دشمن شناسی شد چرا که اگر امروز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم به دلیل توجه به چنین شاخصه هایی بوده است.

 حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه شهید سپهپد حاج قاسم سلیمانی مجاهد و سرباز در رکاب ولایت بود، تصریح کرد: سردار سلیمانی در مکتب امام (ره) رشد و مجاهدت کرد و به خوبی توطئه دشمن در لبنان، سوریه، عراق و فلسطین را خنثی ساخت.

 وی در پایان گفت:  راه انقلاب بهترین مسیر برای ترقی، دینداری، آسایش و عبادت  است و به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز مستقل ترین کشور در جهان هستیم.

 انتهای پیام/ 


کد مطلب: 17157

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/17157/انقلاب-اسلامی-ایران-هدیه-جانب-خداوند-مردم-شکسته-شدن-هیبت-پوشالی-آمریکا-سیلی-محکم-سپاه

شستون
  https://shastoon.ir