800
۰
در مراسم اربعین شهادت سردار سلیمانی مطرح شد؛

نام حاج قاسم جهان استکبار را به زانو در آوده است/تبدیل شدن گزینه های روی میز به التماس های روی میز

حجت الاسلام و المسلمین نوری گفت: امروز به وسیله موشک های نقطه زن و خون سردار سلیمانی گزینه های روی میز به گزینه های التماس تبدیل شده است.
نام حاج قاسم جهان استکبار را به زانو در آوده است/تبدیل شدن گزینه های روی میز به التماس های روی میز
به گزارش شستون؛ مراسم اربعین شهادت سپهپد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز پنجشنبه 24 بهمن  با حضور مردم شهید پرور سراوان در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین نوری مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان گفت: در 12 بهمن 57، حضرت امام خمینی (ره) سکان دار کشتی نجات پس از 14 سال دوری از وطن، وارد میهن اسلامی شد که در آن زمان مورد استقابل بیش از 10 میلیون  ایرانی قرار گرفت.

 وی افزود: در 22 بهمن با اعلام ارتش به عنوان ارتش بی طرف پیروزی نهایی شد و این روز به آن جهت ایام الله است که انسانی مومن، مسلمان عامل به دین، قرآن، سنت و شریعت مردم را از جهل، فساد، فحشا، ظلم و استعمار بیرون آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان ادامه داد: امام راحل (ره) در مقابل دنیایی از فساد، فحشا، ظلم و قدرت با سلاحی از ایمان، وحی الهی، قرآن و سنت ایستاد و به استکبار اعظم و نوکرانش در آن زمان سیلی زد.

حجت الاسلام و المسلمین نوری اضافه کرد: پس از رحلت امام خمینی (ره) هدایت کشی نجات بخش به دست قهرمان ملی، مومن و شجاع به عنوان ولی فقیه، مقام معظم رهبری افتاد که طبق نظرات و خواسته های امام (ره) مقابل استکبار ایستاد.

وی اذعان کرد: در مکتب ولایت و انقلاب فرزندانی پرورش یافته اند که با وجود چنین فرزندانی آهسته آهسته ستون های کاخ های سفید و سیاه در حال تخریب است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان با اشاره به اینکه نام و کار حاج قاسم سلیمانی دنیای استکبار را به زانو در آورده است، خاطر نشان  کرد: استکبار تصور کرد فردی مومن و مسلمان و عامل به دین و شریعت از مرگ می ترسد اما کجای دنیا یک فرمانده نظامی می تواند چنان عمل کند که در مراسم تشییع آن بیش از 10 میلیون انسان حضور پیدا کنند؟

حجت الاسلام و المسلمین نوری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی دنیا را به تسخیر اسلام در آورده است، گفت: داعش دست پرورده  جهان کفر به سرکردگی آمریکا در سوریه که 80 درصد خاک این کشور را در دست داشت، امروز در حال ترک سوریه است و این افتخار متعلق به سبزپوشان سپاه، بسیجیان و امت اسلامی ایران است.

وی با توجه به اینکه دیپلماسی باید به گونه ای باشد که دستاوردی بزرگ به ارمغان آورد، ادامه داد:  امروز به وسیله موشک های نقطه زن و خون سردار سلیمانی گزینه های روی میز به التماس های روی میز تبدیل شده چرا که دشمن به خوبی می داند که اگر تکان بخورد اسرائیل از بین خواهد رفت و این یعنی یک دستاورد بزرگ و یک حرکت دیپلماسی که توسط فرمانده نیروی زمینی یعنی حاج قاسم انجام شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برخی ها به سردار حاجی زاده سردار بزرگ اسلام خیانت کردند و مورد هدف قرار دادند بخاطر اتفاقی که در دنیا هم اتفاق افتاده اما درود خدا بر جوانان انقلابی که در یوم الله 22 بهمن از مسئول هوا و فضای سپاه حمایت کردند.

وی گفت: دشمن بداند اگر سردار سلیمانی به شهادت رسیده اما سلیمانی های دیگری در این کشور وجود دارند که پرچم را در دست بگیرند.

 انتهای پیام/ 
پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 17184
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *