امام جمعه موقت سراوان:

به نمایش گذاشتن بزرگ ترین پیاده روی تاریخ بشریت به برکت مجاهدت های حاج قاسم

25 بهمن 1398 ساعت 12:46

حجت الاسلام والمسلمین مراد نورایی یار گفت: به برکت مجاهدت رزمندگانی همچون حاج قاسم سلیمانی هر ساله بزرگ ترین پیاده روی تاریخ بشریت را در اربعین به نمایش می گذاریم.


به گزارش شستون، حجت السلام و المسلمین مراد نورایی یار امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به برگزاری با شکوه و با عظمت راهپیمایی 22 بهمن در ایران اسلامی، بیان کرد:ملت شریف ایران هرساله با راه اندازی رفراندوم در 22 بهمن با آرمان های امام راحل (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری بیعت می کنند.
 
وی افزود: پاسخ ما به دشمن است است که دشمن احمق و بی بصیرت آیا رفراندوم ملت جمهوری اسلامی ایران را هرساله در 22 بهمن نمی بینید و یا اینکه چشم بصریت ندارید؟
 
امام جمعه موقت شهرستان سراوان ادامه داد: ملت ایران در تشیع پیکر پاک شهید سردار سلیمانی سرباز ولایت با حضور میلیونی بار دیگر رفراندوم خود را به نمایش گذاشتند.
 
حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار با بیان اینکه سردار سلیمانی همان سرباز ولایت است که در نبرد با داعش جان فشانی کرد، ادامه داد: ترامپ و حامیانش فکر می کردند که با ترور سردار سلیمانی جمهوری اسلامی ایران قدرت مبارزه با داعش و آنها را ندارد اما بدانند هر ایرانی یک سردار سلیمانی است.
 
وی خاطر نشان کرد: به برکت مجاهدت رزمندگانی همچون حاج قاسم سلیمانی هر ساله بزرگ ترین پیاده روی تاریخ بشریت را در اربعین به نمایش می گذاریم. 
 
امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: با آینده نگری و پرچم داری و سکان داری مقام معظم رهبری از این نظام و ولایت سقوط و افول آمریکای جنایت کار نزدیک است. 
 
حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار خاطر نشان کرد: اگر با ترور سردار سلیمانی قلب هایمان مالامال از درد و اندوه و حزن است اما دشمن بداند سربازان آمریکایی هر کجا باشند در امان نخواهند بود. 
 
وی با اشاره به قرائت وصیت نامه سردار سلیمانی توسط سردار قاآنی، تصریح کرد: شهید سپهپد حاج قاسم سلیمانی آنچنان ولی فقیه خود را شناخته بود که جان خود را در مسیر ولایت تسلیم کرد. 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 17201

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/17201/نمایش-گذاشتن-بزرگ-ترین-پیاده-روی-تاریخ-بشریت-برکت-مجاهدت-های-حاج-قاسم

شستون
  https://shastoon.ir