800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

به نمایش گذاشتن بزرگ ترین پیاده روی تاریخ بشریت به برکت مجاهدت های حاج قاسم

حجت الاسلام والمسلمین مراد نورایی یار گفت: به برکت مجاهدت رزمندگانی همچون حاج قاسم سلیمانی هر ساله بزرگ ترین پیاده روی تاریخ بشریت را در اربعین به نمایش می گذاریم.
به نمایش گذاشتن بزرگ ترین پیاده روی تاریخ بشریت به برکت مجاهدت های حاج قاسم
به گزارش شستون، حجت السلام و المسلمین مراد نورایی یار امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به برگزاری با شکوه و با عظمت راهپیمایی 22 بهمن در ایران اسلامی، بیان کرد:ملت شریف ایران هرساله با راه اندازی رفراندوم در 22 بهمن با آرمان های امام راحل (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری بیعت می کنند.
 
وی افزود: پاسخ ما به دشمن است است که دشمن احمق و بی بصیرت آیا رفراندوم ملت جمهوری اسلامی ایران را هرساله در 22 بهمن نمی بینید و یا اینکه چشم بصریت ندارید؟
 
امام جمعه موقت شهرستان سراوان ادامه داد: ملت ایران در تشیع پیکر پاک شهید سردار سلیمانی سرباز ولایت با حضور میلیونی بار دیگر رفراندوم خود را به نمایش گذاشتند.
 
حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار با بیان اینکه سردار سلیمانی همان سرباز ولایت است که در نبرد با داعش جان فشانی کرد، ادامه داد: ترامپ و حامیانش فکر می کردند که با ترور سردار سلیمانی جمهوری اسلامی ایران قدرت مبارزه با داعش و آنها را ندارد اما بدانند هر ایرانی یک سردار سلیمانی است.
 
وی خاطر نشان کرد: به برکت مجاهدت رزمندگانی همچون حاج قاسم سلیمانی هر ساله بزرگ ترین پیاده روی تاریخ بشریت را در اربعین به نمایش می گذاریم. 
 
امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: با آینده نگری و پرچم داری و سکان داری مقام معظم رهبری از این نظام و ولایت سقوط و افول آمریکای جنایت کار نزدیک است. 
 
حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار خاطر نشان کرد: اگر با ترور سردار سلیمانی قلب هایمان مالامال از درد و اندوه و حزن است اما دشمن بداند سربازان آمریکایی هر کجا باشند در امان نخواهند بود. 
 
وی با اشاره به قرائت وصیت نامه سردار سلیمانی توسط سردار قاآنی، تصریح کرد: شهید سپهپد حاج قاسم سلیمانی آنچنان ولی فقیه خود را شناخته بود که جان خود را در مسیر ولایت تسلیم کرد. 
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 17201
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *