800
۰
گزارشی از تخلف آشکار نامزدها در سراوان؛

زخمی شدن سیمای شهر با نصب تبلیغات کاغذی نامزدها بر روی اموال عمومی/ معابر سراوان در تسخیر پوستر های تبلیغاتی

در حالی شهرداری سراوان برای تبلیغ نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 23 بیلبورد را در نظر گرفته که معابر و میادین سطح شهر و همچنین اموال عمومی و دولتی در تسخیر پوستر های تبلیغاتی قرار گرفته است.
زخمی شدن سیمای شهر با نصب تبلیغات کاغذی نامزدها بر روی اموال عمومی/ معابر سراوان در تسخیر پوستر های تبلیغاتی
به گزارش شستون، با آغاز تبلیغات کاندید های  یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نصب پوستر های تبلیغاتی کاندید های شهرستان سراوان نیز بر روی اموال عمومی و بیت مال مشاهده شد که این امر موجب زخمی شدن سیمای شهر شده است.
 
بار دیگر نصب پوستر های کاغذی  تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی چهره شهر را دگرگون کرده که اعتراض و گلایمندی شهروندان را به دنبال داشته است.
 
نامزدها در شهرستان سراوان در تلاش هستند تا از فضاهای مختلف از جمله فضای مجازی، محافل عمومی، خصوصی و خانوادگی نیز برای داغ شدن تنور انتخابات استفاده کنند  تا از این طریق بتوانند آرای بیشتری به دست آورند. 
 
نصب تبلیغات کاغذی بر روی خودرو های شخصی توسط هوادارن برخی از نامزد ها در سراوان نیز شیوه دیگر برای جلب توجه و تبلیغات کاندید مورد نظر است اما آنچه نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته، نصب تبلیغات بر روی اموال عمومی و بیت المال است. 
 
صالحی یکی از شهروندان سراوانی در گفت و گو با شستون بیان کرد:  نامزدها در تلاش هستند تا با طرق مختلف بیشترین آرای مردم را کسب اما این در حالی است که ابتدایی ترین قانون انتخابات را رعایت نمی کنند. 
 
وی افزود: در حال حاضر شاهد تسخیر خیابان ها و میادین شهر از تبلیغات کاندید ها در شهرستان هستم که این موجب شده تا چهره شهر زشت شود. 
 
این شهروند سراوانی ادامه داد: این بار نیز اموال عمومی و حتی درب های ادارات از تبلیغات نامزدها در امان نمانده  و این بی اخلاقی ها موجب نارضایتی شهروندان شده است. 
 
یکی دیگر از شهروندان سراوانی با ارسال تصاویر از تخلف آشکار برخی از شهروندان به این پایگاه خبری ضمن ابراز گلایه از نصب تبلیغات نامزدها بر روی اموال عمومی، گفت: معابر شهر هنوز از عکس های نامزدهای شورای شهر پاک نشده است که با نصب تبلیغات نامزد های مجلس مواجه شده ایم. 
 
وی افزود: کاندیدهایی که قصد دارند وارد مجلس شوند و از حقوق ملت دفاع کند حتی به ابتدایی ترین  حقوق عمومی شهروندان احترام نمی گذارند.
 
این شهروند سراوانی خاطر نشان کرد: نصب پوسترهای تبلیغاتی در اماکن عمومی، روی تیرهای برق، درب ادارات دولتی و غیره چهره ای نازیبا از خود و شهر را ساخته است. 
وی تصریح کرد: درب و دیوار مغازه های شهر گرچه خصوصی هستند، اما جزو فضای شهری محسوب می شوند چرا که این عکس ها تا سالیان سال پاک نمی شوند. 
 
هاشم دهقانی شهردار سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه  نصب هر گونه پوستر تبلیغاتی بر روی اموال عمومی و بیت المال ممنوع و هیچ گونه توجیه قانونی ندارد، بیان کرد: علی رغم اینکه شهرداری 23 بیلبورد را در نقاط پر تردد شهر برای تبلیغات نامزدها در نظر گرفته است، اما باز هم شاهد بی اخلاقی های انتخاباتی هستیم. 
وی افزود: مکاتبات با نامزدها انجام شده و طبق تذکرات داده شده، برخی از پوستر ها از سطح شهر پاکسازی و ما بقی نیز در روزهای آینده پاکسازی خواهد شد. 
 
شهردار سراوان خاطر نشان کرد: بنر ها و تراکت های غیر نامتعارف و غیر اندازه مصوب نیز از سطح شهر جمع آوری شده است. 
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 17267
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *