800
۰
در دیدار با امام جمعه سراوان مطرح شد؛

لازمه ترویج تفکر جهادی و خستگی ناپذیر در جامعه/ کارنامه سپاه در سراوان درخشان است

منتخب حوزه انتخابیه سراوان گفت:سپاه پاسداران در سراوان یک ظرفیت به شمار می رود که از این پتانسیل در راستای اشتغال زایی و رفع محرومیت منطقه باید بهترین بهره را برد چرا که این نهاد مردمی کارنامه درخشانی در این منطقه دارد.
لازمه ترویج تفکر جهادی و خستگی ناپذیر در جامعه/ کارنامه سپاه در سراوان درخشان است
به گزارش شستون، ملک فاضلی منتخب مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام و المسلمین دیدار کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در این دیدار خطاب به منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران دارای ظرفیت های فراوانی است که امید می رود با کمک به خداوند متعال باعث خیر و برکت برای شهر و حفظ وحدت، گفتمان انقلاب اسلامی ایران را در جامعه ترویج دهد. 
 
وی با بیان اینکه حفظ وحدت، ارزش های نظام و معتقد به آرمان های انقلاب بسیار مهم است، افزود:  مجلس قاعده اصلی و رسالت ذاتی دارد که باید از این ظرفیت مجلس بسیاری از مطالبات و دغدغه های مردم را پیگیری و انجام داد.
 
امام جمله سراوان از منتخب مردم حوزه انتخابیه سراوان خواستار پیگیری دو بانده شدن جاده سراوان_خاش شد و تصریح کرد:  در حوزه جاده سازی در منطقه مرزی بم پشت سپاه پاسداران خدمات بسیار مناسبی را انجام داده که می توان از این ظرفیت بی نظیر نیز در راستای تحقق مطالبات مردم استفاده کرد. 
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه در جامعه باید تفکر جهادی و خستگی ناپذیر به جای تنبلی و سستی رواج داده شود، گفت: پروژه راه اندازی مجدد فرودگاه سراوان شاید چندین سال به طول می انجامید اما این پروژه با کار کار جهادی و شبانه روزی سپاه رو به اتمام است. 
 
ملک فاضلی منتخب مردم حوزه انتخابیه سراوان نیز با اشاره به مشارکت مردم منطقه در انتخابات، گفت:  هدف اصلی مشارکت حداکثری در انتخابات بود که به حمد الهی  مردم منطقه مرزی سراوان با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مشارکت 70 درصدی داشتند.
 
وی افزود: در منطقه مرزی سراوان ایادی کفر از جمله آمریکا و رسانه های ضد انقلاب در تلاش برای حضور و مشارکت کمرنگ مردم در انتخابات بودند، اما مردم آگاه و فهیم این خطه از کشور با دست رد به سینه دشمن، وفاداری خود را به نظام و مقام معظم رهبری اعلام کردند.
 
منتخب حوزه انتخابیه سراوان در مجلس شورای اسلامی بیان خاطر نشان کرد:  سپاه پاسداران در سراوان یک ظرفیت به شمار می رود که از این پتانسیل در راستای اشتغال زایی و رفع محرومیت منطقه باید بهترین بهره را برد چرا که این نهاد مردمی کارنامه درخشانی در این منطقه دارد.
 
فاضلی تصریح کرد: اگر بتوان در مجلس فراکسیون جنوب شرق را تشکیل داد، بسیاری از مشکلات و مطالبات به حق مردم منطقه مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 17462
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *